Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare i Åsa / Rågelund / Varberg trakten?

• Nybörjare i Åsa / Rågelund / Varberg trakten?

Publicerad av xshaolin på 17 maj, 2010 vid 08:11

Hej

Jag är en nybörjare med hembas Åsa (har precis gått en tredagars kite camp i Varberg) som undrar om det är någon i trakterna runt Åsa / Rågelund / Varberg som är i samma sits och behöver teama upp för att inte förlora moment och komma vidare i sitt kiteande på egen hand…

/J

tot svarade 14 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • byguy

Medlem
    17 maj, 2010 vid 09:33

Hej
    Bara ge dig tilkänna när du är tex i rågelund, jag hjälper dig gärna med start/landning, råd.
    Själv är jag ofta i rågelund om det inte är vågor i varberg. För övrigt tror jag att de flesta hjälper dig om du frågar.
    guy

• xshaolin

Medlem
    17 maj, 2010 vid 10:03

Väldigt vänligt Guy! Det sätter jag pris på.

Jag antar att det bara är att sticka ned och våga nöta bland er proffs då så fort det blåser på lite grann… 🙂

Någon mer som är i samma sits?

/J

• tot

Medlem
    18 maj, 2010 vid 18:05

Hej!!
    Jag sitter i samma sits. Jag har köpt på mej utrustning och samma här ,vore hjälp tacksamt för att komma igång.
    För min del så blir de i varberg.
    tot

• toby

Medlem
    19 maj, 2010 vid 10:25

Hej tot, ser att du är från U-hamn, jag bor där också. Åker ofta väster ut för och kita. Hör gärna av dig om du vill sammåka. kan även hjälpa dig och komma igång.

076-106 63 91 eller messa mig här.

mvh/toby

• proddan

Medlem
    19 maj, 2010 vid 11:54

Alltid folk i Rågelund när det blåser och alla är hjälpsamma. Välkommen till familjen!! 😉

• xshaolin

Medlem
    20 maj, 2010 vid 06:34

tot….du kan ju bara höra av dig när du planerar en tur till kusten…jag bor som sagt i Åsa och kommer väl att följa uppmaningarna om att bara hasa mig iväg till Rågelund när det blåser, men jag har inga problem att ta mig till Varberg heller…

/J

• tot

Medlem
    20 maj, 2010 vid 06:57

Hej!!
    Jag hör av mej.
    Tot

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nybörjare i Åsa / Rågelund / Varberg trakten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.