Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nybörjarkompis i Stockholm??
- 
		Nybörjarkompis i Stockholm??Publicerad av hortonom på 27 september, 2008 vid 08:23Ny i sporten och boende i Stockholm (västra). Vore kul med en surfpolare Har planer på att dra ut i morgon…. /Emelie hortonom svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
- 
			5 Svar
- 
Samma här 😀 Tänkte dra ut både idag och imorrn! Bor dock i Tyresö… men kom gärna ned till Erstaviken (Tyresö windsurfing club) eller så tänkte jag kanske dra till Dalarö imorrn! 
- 
@marrestar10 503015 wrote: Samma här 😀 Tänkte dra ut både idag och imorrn! Bor dock i Tyresö… men kom gärna ned till Erstaviken (Tyresö windsurfing club) eller så tänkte jag kanske dra till Dalarö imorrn! Dalarö är inte att rekommendera på NV… 
 Hellre då TWC o Erstaviken.
- 
Eller Ravinvägen vid Saltsjöbaden Solsidan. Blir det VNV så lär det nog troligen läa vid surfklubben Tyresö. En annan möjlighet är Lövstabadet i Hässelby tex. Klas 
- 
Jag hade tänkt att försöka köra lite på vipern någonstans i morgon. Vette fan var bara. Kanske ska dra förbi twc då jag betalat in medlemsskap men inte ens varit där någon gång. Samma sak gäller Södertälje vindsurfingklubb. 
- 
Testade Dalarö igår, blir tyvärr ingen surf idag med. Tillhör kategorin nybörjare som är mer i vattnet än på, finns inga krafter kvar till idag…. 
 Bara att hoppas på vind snart igen.Emelie 
Logga in för att svara.