Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nyheter från Peter Lynn! Vortex! Kolla in!

• mrmille

Medlem
    23 september, 2005 vid 06:15

Värmer att se!

• kiters_se

Medlem
    23 september, 2005 vid 07:06

Ett foto!

vortex.jpg

• rambo_johnson

Medlem
    23 september, 2005 vid 10:03

haha, fan peter att du inte ger dig, har du inte testat en riktig kite än?

förstår inte varför PL fortfarande gör en ARC lol

• kiters_se

Medlem
    23 september, 2005 vid 10:56

Svar till:

[/ QUOTE ]

Jag tycker det är coolt att vi orkar båda två tjata så mycket om detta
    grin.gif

PL säljer bra nu!
    Foil är överlägset om man ska starta och landa själv. Jag kommer snart med en summering vad skilnaden är.

Men ja va ute i söndags i Halmstad Vilshärad tror jag det heter med min Flexifoil Strike II 9 Rasta. De va bra trycka och sjukt stora vågor. Fick en 1,5 h på vattnet. Men jag tror att det va någon av Rambo boys som inte vågade ge sig ut. Va kanske lite för tufft för dem.
    wink.gif

När jag lite senare skulle ge mig ut så tog havet överhand å man blev lite svettig faktiskt, inte ens min Flexifoil kunde rädda mig.

Peter

• tobas

Medlem
    23 september, 2005 vid 18:22

Svar till:

[/ QUOTE ]

Ja tvvärr är det ju inte första och ej heller sista gången du råkar ut för det Rambo. Ja jag menar att du inte förstår. Kanske bättre om du skriver ut när det händer istället!!! grin.gif

Håll pumparna välsmorda / TOBAS

• melker

Medlem
    24 september, 2005 vid 01:13

KAN INTE NI FOLIESURFARE BARA ÄGNA ER TID ÅT ATT ODLA GRÄS ÅT OSS RIKTIGA SURFARE ISTÄLLET.

• tobas

Medlem
    24 september, 2005 vid 07:09

Hur menar du?? Ska vi för rättvisans skull utnyttja all den tid vi får över då vi slipper pumpa och tömma bladders för att så, skörda och förädla gräs. Ja det kanske vore rättvist men näääääääääää. Ni får nöja med att vi väntar på och hjälper er launcha innan vi själva går ut och rockar grin.gif
    / TOBAS full av gift

• mrmille

Medlem
    24 september, 2005 vid 07:55

Svar till:

KAN INTE NI FOLIESURFARE BARA ÄGNA ER TID ÅT ATT ODLA GRÄS ÅT OSS RIKTIGA SURFARE ISTÄLLET.

[/ QUOTE ]

Räcker det inte med att vi redan jobbar heltid så ni kan tanka sos o akassa?

• pepa

Medlem
    24 september, 2005 vid 08:02

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Räcker det inte med att vi redan jobbar heltid så ni kan tanka sos o akassa?

[/ QUOTE ]

NEJ. VI KRÄVER MER!!!

• tobas

Medlem
    24 september, 2005 vid 08:09

Jaja, jag förstår frustrarionen, VERKLIGEN!!
    Men det är ju som guldletning. Det är ju ingen idé att gräva gruvor och stå och vaska där inget finns.
    / TOBAS

• pepa

Medlem
    24 september, 2005 vid 08:42

Svar till:

Jaja, jag förstår frustrarionen, VERKLIGEN!!
    Men det är ju som guldletning. Det är ju ingen idé att gräva gruvor och stå och vaska där inget finns.
    / TOBAS

[/ QUOTE ]

Du menar att ni inte tänker hjälpa oss?

• eagletech

Medlem
    24 september, 2005 vid 09:49

Det är då man ska ha en Crossbow ,var ute i 4 timmar i 15-20 m/s i Vildshärad det var fint som tusan,det var väl 7-8 st som gick upp när vi gick i grin.gif
    Dom 2 sista timmarna när surfarna gick upp blev vattnet och vågorna mycket renare.Det var en kanon dag förutom regnet smirk.gif

• tobas

Medlem
    24 september, 2005 vid 10:01

Självklart så vill man ju hjälpa till men det känns ju onödigt att slösa tid med gräs o shit när man får tillräckligt med avslappning och uppåtkickar bara man har lite Venom i luften wink.gif / TOBAS

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications