Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nyheter från Peter Lynn! Vortex! Kolla in!
-
Nyheter från Peter Lynn! Vortex! Kolla in!
Publicerad av kiters_se på 23 september, 2005 vid 05:58tobas svarade 20 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
haha, fan peter att du inte ger dig, har du inte testat en riktig kite än?
förstår inte varför PL fortfarande gör en ARC lol
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Jag tycker det är coolt att vi orkar båda två tjata så mycket om detta

PL säljer bra nu!
Foil är överlägset om man ska starta och landa själv. Jag kommer snart med en summering vad skilnaden är.Men ja va ute i söndags i Halmstad Vilshärad tror jag det heter med min Flexifoil Strike II 9 Rasta. De va bra trycka och sjukt stora vågor. Fick en 1,5 h på vattnet. Men jag tror att det va någon av Rambo boys som inte vågade ge sig ut. Va kanske lite för tufft för dem.

När jag lite senare skulle ge mig ut så tog havet överhand å man blev lite svettig faktiskt, inte ens min Flexifoil kunde rädda mig.
Peter
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Ja tvvärr är det ju inte första och ej heller sista gången du råkar ut för det Rambo. Ja jag menar att du inte förstår. Kanske bättre om du skriver ut när det händer istället!!!

Håll pumparna välsmorda / TOBAS
-
KAN INTE NI FOLIESURFARE BARA ÄGNA ER TID ÅT ATT ODLA GRÄS ÅT OSS RIKTIGA SURFARE ISTÄLLET.
-
Hur menar du?? Ska vi för rättvisans skull utnyttja all den tid vi får över då vi slipper pumpa och tömma bladders för att så, skörda och förädla gräs. Ja det kanske vore rättvist men näääääääääää. Ni får nöja med att vi väntar på och hjälper er launcha innan vi själva går ut och rockar

/ TOBAS full av gift -
Svar till:
KAN INTE NI FOLIESURFARE BARA ÄGNA ER TID ÅT ATT ODLA GRÄS ÅT OSS RIKTIGA SURFARE ISTÄLLET.
[/ QUOTE ]
Räcker det inte med att vi redan jobbar heltid så ni kan tanka sos o akassa?
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Räcker det inte med att vi redan jobbar heltid så ni kan tanka sos o akassa?
[/ QUOTE ]
NEJ. VI KRÄVER MER!!!
-
Jaja, jag förstår frustrarionen, VERKLIGEN!!
Men det är ju som guldletning. Det är ju ingen idé att gräva gruvor och stå och vaska där inget finns.
/ TOBAS -
Svar till:
Jaja, jag förstår frustrarionen, VERKLIGEN!!
Men det är ju som guldletning. Det är ju ingen idé att gräva gruvor och stå och vaska där inget finns.
/ TOBAS[/ QUOTE ]
Du menar att ni inte tänker hjälpa oss?
-
Det är då man ska ha en Crossbow ,var ute i 4 timmar i 15-20 m/s i Vildshärad det var fint som tusan,det var väl 7-8 st som gick upp när vi gick i

Dom 2 sista timmarna när surfarna gick upp blev vattnet och vågorna mycket renare.Det var en kanon dag förutom regnet
-
Självklart så vill man ju hjälpa till men det känns ju onödigt att slösa tid med gräs o shit när man får tillräckligt med avslappning och uppåtkickar bara man har lite Venom i luften
/ TOBAS
Logga in för att svara.