Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nytt från Aaron..
- 
		Nytt från Aaron..Publicerad av davids på 5 maj, 2011 vid 17:15Om den inte vart uppe förut.. Finns en del gött där i:) [ame=”http://vimeo.com/23295453″]Aaron Hadlow – monday on Vimeo[/ame] petting_4 svarade 14 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 14 Svar
- 
			14 Svar
- 
Bra skit, näääää jävligt bra skit!!!!!!!!!!!!!! Kolla kitepositionen!! 🙂 Råder ingen tvekan om vem som äger den här skiten just nu….verkar vara hyffsat riggad i denna filmen också. 
- 
Ja han monstrar på i vanlig ordning.. Toeside tweaken vid 1:33 samt backmobe 5an vid 1:50 är ju bara såååå cleana och rena så jag tror aldrig jag sett snyggare 
- 
Den där kan man ju se nästan hur många ggr så helst oavsett:-)!!! 
 Wörd
- 
Gött 🙂 Monday heter filmen.. anatar att det var filmat en måndag.. another day at the office för Aaron. 
- 
Quote:pretty much shot as is – over about 15min on mondayverkar punga på rätt bra där… gött med fart i alla landningar 
- 
Ser ut att blåsa som fan. Undrar om det är därför han håller det relativt simpelt? Jag gillart. 
- 
Tomasw;654501 wrote:han kör väll bra men sjukt tradig film.wörd!! 
- 
Ja filmandet sög rätt bra, men det kan inte Aaron hjälpa…. Nån borde ta tag i att filma honom med RED eller nått! 
- 
Mauritiusfilmen slår ju denna med hästelängder, men den va ju fin ändå! 
Logga in för att svara.