Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nyutexaminerad…

• Nyutexaminerad…

Publicerad av reusmary på 22 april, 2010 vid 15:16

…från kursen i onsdags, (lev.1 & 2) :laugh:

Men känner mig lite darrig för att våga helt själv….så jag undrar om det finns ngn som ska till Habo Ljung på fredag eftermiddag…?
    En sån där vänlig/elak själ som jag kan störa med märkliga nybörjarfrågor som du/ni säkert hört till leda…Har jag gjort rätt?….eller är det rent åt pipsvängen?
    Säkert får du garva häcken av dig åt mina försök att stå på brädan och säkert blir den många ”walk of shame” för min del…men det bjuder jag på!

Och näää! Inte har jag heller köpt den kiten vi hade på kursen…Attans då…!

skotten svarade 14 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • martent

Medlem
    22 april, 2010 vid 18:47
    Reusmäry;607993 wrote:
    …från kursen i onsdags, (lev.1 & 2) :laugh:

Men känner mig lite darrig för att våga helt själv….så jag undrar om det finns ngn som ska till Habo Ljung på fredag eftermiddag…?
    En sån där vänlig/elak själ som jag kan störa med märkliga nybörjarfrågor som du/ni säkert hört till leda…Har jag gjort rätt?….eller är det rent åt pipsvängen?
    Säkert får du garva häcken av dig åt mina försök att stå på brädan och säkert blir den många ”walk of shame” för min del…men det bjuder jag på!

Och näää! Inte har jag heller köpt den kiten vi hade på kursen…Attans då…!

Folk brukar vara ganska snälla att hjälpa till, så det är nog bara att åka dit. Så är det någon som hjälper dig!

• tomw

Medlem
    22 april, 2010 vid 19:46

Åk dit bara. Om det är vind finns det folk där. Det är många nya kitare oxå, så det är inget som stör.

Dem som har varit med ett tag vet det, dem drar till andra ställen om man vill.

Och du kommer ser att många hjälper till.

• wiken

Medlem
    23 april, 2010 vid 15:32

åk dit så hjälper folk till att launcha och svara på frågor.
    För din egen skull rekommenderar jag att du börjar med en lång promenad mot bjärred för att komma undan den värsta trängseln. Alternativt kör söder om badbryggan, där får du all yta du vill och som bonus finns chans att se penisar.

• skotten

Medlem
    23 april, 2010 vid 23:02

kiteboarding.se will be there tomorrow doing a course, if you want to jump on just to refresh things its totally cool with us : )

everyone at habo is supernice and are more than willing to help with a good launch (they will double check your gear for you if you ask)

See you out on the water!! : )

• reusmary

Medlem
    11 maj, 2010 vid 08:28

tack för svar! Fick hjälp…
    Wiken…För att se penisar gör jag mig inte sånt besvär! 😉

• skotten

Medlem
    11 maj, 2010 vid 12:28

HAHAHAHAHA, awesome.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nyutexaminerad…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.