Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing OBS ANMÄL ER TILL SM NUUUUU!!!

Taggad: 

• OBS ANMÄL ER TILL SM NUUUUU!!!

Publicerad av jesper_b på 28 juli, 2005 vid 20:51

Om ni inte vill åka på efteranmälan på 1300:- så har ni i morgon på er (anmäler ni er senast i morgon är avgiften 650:-). Om anmälningsformuläret på Nynäshamns segelsällskaps hemsida krånglar för er; ring 08-520 18 20.

Varför står det inget om detta på SBFs hemsida undrar jag…

Se nu till att vara med oavsett hur mycket eller lite ni tävlat förut. Kalaskul att tävla och kul att vi får vara med de andra OS-klasserna.

Jesper B

swe22 svarade 20 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jesper_b

Medlem
    28 juli, 2005 vid 21:12

Hoppla skrev visst fel telefonnummer. Ska vara 08-520 128 20. Av någon anledning krånglar blanketten för mig och jag har just skickat en anmälan via email till http://www.nynashamnssegelsallskap.nu

Nog bäst att ringa i morgon också. så här såg mitt email ut:

Jag har försökt anmäla mig på blanketten på er hemsida men det tycks inte fungera. Skickar Anmälan med detta email samt ringer 08-520 128 20 i morgon
    fredag 05-07-29.

Segelnummer: SWE-17
    Efternamn: Blomberg
    Förnamn: Jesper
    Nationalitet: svensk
    Klubb: KSSS
    Gatuadress: Vargungevägen 9
    Postnummer: 131 50
    Postort: Saltsjö-Duvnäs
    Telefon: 0733-16 90 00

Bredd tenderbåt: –

Annan information som ni vill lämna:
    På Svenska Brädseglarförbundet anges 05-08-10 som sista anmälningsdag och där står inget om den relativt höga anmälningsvgiften för efteranmälan. Vore mycket bra om ni kollade med SBF så att vi inte missar en deltagare på grund av deras bristfälliga information.

Vänligen,

Jesper Blomberg SWE-17

• jesper_b

Medlem
    28 juli, 2005 vid 21:26

Men… jag är visst lite trött. Emailadressen till Nynäshamns Segelsällskap är info@nynashamnssegelsallskap.nu

Vi borde ringa runt till alla vi känner som seglar formula i morgon fredag och påminna om att anmäla sig ASAP. Kanske SBF orkar skicka ett massemail?

/Jesper B

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juli, 2005 vid 21:57

Räcker det med att anmäla sig? Eller ska det vara betalt??

• swe22

Medlem
    28 juli, 2005 vid 22:07

Har skickat iväg massmail till SVFs medlemmar nu…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications