Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › oceanrodeo? bra /dåligt?
- 
		oceanrodeo? bra /dåligt?Publicerad av graf på 4 september, 2004 vid 15:10någon som testat deras 04or och som kan jämföre dem med något annat märke. har fått ett bra pris på en 16m2 men vet inget om dem. mvh Jimmy. sirgomez svarade 21 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Kan meddela att -04 av Bronco är betydligt snabbare än tidigare årsmodeller (Man har minskat diametern på LE ganska rejält) synpunkter angående kiten överlåter jag till mer neutrala kitesurfers…. 
- 
ok. jag har dock ej köpt draken ännu, skulle vara tacksam för lite fler synpunkter, kanske någon som kan jämföra med ss.04a (fuel)/eller cabrinas co2. Tacksam för svar! 
- 
OR är bra grejor. Fråga Melker han har kört med dom länge. 
- 
Det får du fråga honom om men i 90% av fallen här på Steffo så är det en fråga om ekonomi inte kvalitén på grejorna! Kan ju hända att en och annan fått lite bättre priser för att pusha ett visst märke! I Melkers fall har jag ingen aning men vissa andra är ju lätt misstänkta!   
- 
bra grejor – kör på 16 och 9 – man kan ha roligt med de! 
Logga in för att svara.