Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › offå ska jag köpa en eh 16 för….
-
offå ska jag köpa en eh 16 för….
Publicerad av anonym-anvandare på 22 april, 2004 vid 19:4610700 plus frakt på acme när man kan få den för 7700 ink frakt på best?
liksom onödigt juuu?
elllllllller?rambo_johnson svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
7700 + 25 moms & ca 3% tull ca 9850:- Hamnar den på från best
..
-
Jag vet inte om man får med linor och sånt från BEST heller draken levereras ju komplett från acme…
/daniel
-
okaj¸ tull och sådan skit. jo man får med linor och bom. lite billigare på best då.
-
EH 16 hos best kostar ca:
Kite: 1013 USD ink linor och bom
Frakt: 99 USD
Moms: 278
Tull: 38,92Total USD:1428,92
Total SEK: 11002,684 -
va? det är väl ingen frakt med best? borde inte bli så dyrt som du säger
-
Finns inga EH kitar o få tag på i Sverige endå, så vill ni ha inom en snar framtid så beställ från Best. Ryktas om en sjysst steffo deal på Acme snart iofs…
hmm, jag tror det är frakt till sverige klart man kan nog deala till sig att man får frakten om man tjatar lite…
-
Är det stor skillnad på EH Freeride och Wave är sugen på en mindre och då är det kanske bäst med låg AR???
-
Waven är smycket snabbare än Freestylen och mer bottendrag… mindre hängtime men fett me lyft…
kom ner o klämm på EH wave i Helgen i Skanör…
-
Det är redan planerat med en liten titt på eh i helgen men var kommer ni att hålla till?
Är det både lör o sön som gäller så man inte kommer på söndag utan grejor att kladda på? -
vi får se vart vinden bär oss, tippen eller skanörs hamn
Logga in för att svara.