Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › öland
- 
		ölandPublicerad av walle på 9 april, 2006 vid 14:09om man inte varit sjuk, och haft sina nya kites hemma…, så skulle man lätt varit vid sandbergen… 
 http://www.owc.nu/webcam/index.aspmrmille svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Öland under påsken? Kommer det att köras nåt? 
 Funderar på att åka över…
- 
levererar Öland? jag flyttar nämnligen dit nästa vecka. 
 Glad Påsk! /Sam
- 
sveriges vindsäkraste på sommaren i alla fall… vi ses säkert där nån gång. 
- 
jag vill gå så långt att säga att det är sveriges isärklass vindsäkraste året runt, rätta mig om jag har fel…? Öland håller Leveransen – Så enkelt är det 
- 
é du dum i huvudet eller ? ölsand suger getpung en groteskt hårig o vidrig sådan…. måssste åka flera timmar heeela dagen för att konstatera att ”på öland blåser det alltid” syndromet i själva verket är bluff… kallt som fan är det på piss ön med 
- 
Öland levererar… helt klart! skulle nog lägga öland på 2:a plats i sverige, efter Gotland, det e ju fint i Varberg med men lite mer begränsat. Hela skåne e väl rätt bra med… men Gotland e ju Gotland 🙂 
 Gotland med alla spots håller sig rätt väl om man räknar in hela klotet med!det bästa med Gotland, och även Öland oftast, e att det aldrig e crowded 🙂 
 Det e ju kasst med spotsen i Varberg 🙁 även skånespotsen kan ju vara det…
- 
Sudersand på fårö / gotland har blivit nominerad till världens näst finaste strand av någon strandexpert! Öland däremot, tja, det är ju öland. Bättre än roxen i vart fall 🙂 
Logga in för att svara.