Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Öland kristiflygare
- 
		Öland kristiflygarePublicerad av pewe på 22 maj, 2006 vid 11:18Är det någon som ska till Öland nästa helg? johanw svarade 19 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 23 Svar
- 
			23 Svar
- 
Ska också till öland men utan kites. Någon som kan låna kites?. Är sjukt tacksam för allt jag kan låna som flyger. PM:a mig om du har en kite som ligger och skrotar som du skulle kunna låna ut. Jag å vindsurfarbrorsan drar på torsag förmiddag. 
- 
pewe wrote:Är det någon som ska till Öland nästa helg?
 E de redan nu till helgen.. typiskt ju då kan jag ju inte, du får köra lite för mig med peter..
- 
Ska dit med familjen, men smittar torsdag ner till Haga Park, ska vara bra vind och demo spot för North. Tar med nog egen kites ändå… TW 
- 
pewe wrote:Är det någon som ska till Öland nästa helg?
 fel ö ju!
 det e på gotland det händer… platt och vågor i massor 🙂
- 
Så klart man drar till Haga Park. Landar onsdag och vinden lär ju bli bra. Ses på vattnet!!!! 
- 
Gött att det kommer några riddare! Ludde kom igen för faen!!! Jag kan filma dig, ta med dig snäckan så kan hon oxå få vara me på film.. 🙂 Johan, tänd på grillen och häng på o kita!! Hugggggooo?? Ta dubbel gocarten och sladda dit!! Fia, jag tror dom behöver lite EH på öland, annars blir det north rules! ok Kommer du?? 
- 
pewe wrote:Gotland är för bögar!Var fullt på jollen… hehe nej nej… jollen har plats, från O-hamn i alla fall. 
 boende och plats i bil från Visby-secretspot-visby finns varje dag…
- 
Bilen är packad, 16 o 12an Hoppas på vind….kul att prova en ny beach. 
 ses torsdag
 TW
- 
grejer man kan testa från North: Kites: 
 Toro 10,16
 Rhino 14
 Vegas 10,12,16
 med 5th element bommar till allaBrädor: 
 Jamie Pro Medium
 Jamie Pro Large
 Dragon LargeSelar: 
 PerformerImact wests Hjälmar: