Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Olofsbo imorgon torsdag
-
Olofsbo imorgon torsdag
Publicerad av mat på 18 oktober, 2006 vid 07:12nån som ska dit?
/Mat
Aloha Photosourra svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Jobba jobba jobba, var ute igår i torkelstorp, efter 16, djkl det blir ju mörkt 19 nu.
Men skoj var det, förutom att jag tappade kiten igen som vanligt, får nog köpa en annan hp leash. 2 leashar och ingen av de verkar fungera 100%so fre, lö och inget på sö säger windguru då får man leta upp något djävla bra ställe att köra på då, vad finns det för spots söder om olofsbo som funkar i so skulle vara skoj att bränna ner såvida det blåser söderut?
Har du ridit på några delfiner på sistone eller sett någon brasilliansk tanga?? haha -
kattvik i båstad och skrea stand i falkenberg?? säger ytspänning , jajaja man får se var det blåser
-
snygging wrote:Jobba jobba jobba, var ute igår i torkelstorp, efter 16, djkl det blir ju mörkt 19 nu.
Men skoj var det, förutom att jag tappade kiten igen som vanligt, får nog köpa en annan hp leash. 2 leashar och ingen av de verkar fungera 100%so fre, lö och inget på sö säger windguru då får man leta upp något djävla bra ställe att köra på då, vad finns det för spots söder om olofsbo som funkar i so skulle vara skoj att bränna ner såvida det blåser söderut?
Har du ridit på några delfiner på sistone eller sett någon brasilliansk tanga?? haha:laugh::laugh::laugh:
Hinner tyvärr inte på fre, och är inte här på lordag. Hoppas det kan bli bra imorgon. annars tycker jag att det är värt att köra till Landskrona på SO, kul spot. Har aldrig provat Falkenberg, kan också vara nåt…
Ses
/Mat -
snygging wrote:kattvik i båstad och skrea stand i falkenberg?? säger ytspänning , jajaja man får se var det blåser
Japp det kan funka därnere. Om jag inte skall dra till klittmöller så lär det bli back to my roots dvs halmstad falkenberg
-
Svinet wrote:snygging wrote:kattvik i båstad och skrea stand i falkenberg?? säger ytspänning , jajaja man får se var det blåser
Japp det kan funka därnere. Om jag inte skall dra till klittmöller så lär det bli back to my roots dvs halmstad falkenberg
Back to svinstian!!!! OIhhhh! Oihhhhh!!!!
-
snygging wrote:Svinet wrote:snygging wrote:kattvik i båstad och skrea stand i falkenberg?? säger ytspänning , jajaja man får se var det blåser
Back to svinstian!!!! OIhhhh! Oihhhhh!!!!
nai vet hut!
blir dk istället -
Mat wrote:nån som ska dit?
/Mat
Aloha Photo
Prognoserna såg ruskigt ostliga ut men prognoser och utfall sammanfaller ju ungefär aldrig. Hur var vindarna? -
snygging wrote:kattvik i båstad och skrea stand i falkenberg?? säger ytspänning , jajaja man får se var det blåser
Jag röstar för att vi startar i Frölunda och sen kör vi söderut tills vi hittar vinden.. och gärna lite schysst plattvatten.. mums
-
sourra wrote:Mat wrote:nån som ska dit?
/Mat
Aloha Photo
Prognoserna såg ruskigt ostliga ut men prognoser och utfall sammanfaller ju ungefär aldrig. Hur var vindarna?Hehe! Jag åkte aldrig dit! Smhi hade lurat mig som vanligt men jag hoppas på söndag i Varberg!!!!
-
Mat wrote:Hehe! Jag åkte aldrig dit! Smhi hade lurat mig som vanligt men jag hoppas på söndag i Varberg!!!!
Jag är också inställd på söndag i varberg (måste löneslava imorgon). Om vindstyrkan utvecklar sig enligt windgurus prognoser kommer jag åka ned jäveltidigt från götet till varberg för förmiddagsåka. Det finns en viss risk att min tolva blir lite stor efter lunch.
Logga in för att svara.