Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olofsbo imorgon torsdag

• snygging

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 08:50

Jobba jobba jobba, var ute igår i torkelstorp, efter 16, djkl det blir ju mörkt 19 nu.
    Men skoj var det, förutom att jag tappade kiten igen som vanligt, får nog köpa en annan hp leash. 2 leashar och ingen av de verkar fungera 100%

so fre, lö och inget på sö säger windguru då får man leta upp något djävla bra ställe att köra på då, vad finns det för spots söder om olofsbo som funkar i so skulle vara skoj att bränna ner såvida det blåser söderut?
    Har du ridit på några delfiner på sistone eller sett någon brasilliansk tanga?? haha

• snygging

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 08:56

kattvik i båstad och skrea stand i falkenberg?? säger ytspänning , jajaja man får se var det blåser

• mat

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 09:32
    snygging wrote:
    Jobba jobba jobba, var ute igår i torkelstorp, efter 16, djkl det blir ju mörkt 19 nu.
    Men skoj var det, förutom att jag tappade kiten igen som vanligt, får nog köpa en annan hp leash. 2 leashar och ingen av de verkar fungera 100%

so fre, lö och inget på sö säger windguru då får man leta upp något djävla bra ställe att köra på då, vad finns det för spots söder om olofsbo som funkar i so skulle vara skoj att bränna ner såvida det blåser söderut?
    Har du ridit på några delfiner på sistone eller sett någon brasilliansk tanga?? haha

:laugh::laugh::laugh:
    Hinner tyvärr inte på fre, och är inte här på lordag. Hoppas det kan bli bra imorgon. annars tycker jag att det är värt att köra till Landskrona på SO, kul spot. Har aldrig provat Falkenberg, kan också vara nåt…
    Ses
    /Mat

• svinet

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 10:45
    snygging wrote:
    kattvik i båstad och skrea stand i falkenberg?? säger ytspänning , jajaja man får se var det blåser

Japp det kan funka därnere. Om jag inte skall dra till klittmöller så lär det bli back to my roots dvs halmstad falkenberg

• snygging

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 06:24
    Svinet wrote:
    snygging wrote:

Japp det kan funka därnere. Om jag inte skall dra till klittmöller så lär det bli back to my roots dvs halmstad falkenberg

Back to svinstian!!!! OIhhhh! Oihhhhh!!!!

• svinet

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 06:30
    snygging wrote:
    Svinet wrote:
    snygging wrote:

Back to svinstian!!!! OIhhhh! Oihhhhh!!!!

nai vet hut!
    blir dk istället

• sourra

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 14:55
    Mat wrote:
    nån som ska dit?

/Mat
    Aloha Photo
    Prognoserna såg ruskigt ostliga ut men prognoser och utfall sammanfaller ju ungefär aldrig. Hur var vindarna?

• stebe

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 15:15
    snygging wrote:

Jag röstar för att vi startar i Frölunda och sen kör vi söderut tills vi hittar vinden.. och gärna lite schysst plattvatten.. mums

• mat

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 15:24
    sourra wrote:
    Mat wrote:
    nån som ska dit?

/Mat
    Aloha Photo
    Prognoserna såg ruskigt ostliga ut men prognoser och utfall sammanfaller ju ungefär aldrig. Hur var vindarna?

Hehe! Jag åkte aldrig dit! Smhi hade lurat mig som vanligt men jag hoppas på söndag i Varberg!!!!

• sourra

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 16:22
    Mat wrote:
    Hehe! Jag åkte aldrig dit! Smhi hade lurat mig som vanligt men jag hoppas på söndag i Varberg!!!!

Jag är också inställd på söndag i varberg (måste löneslava imorgon). Om vindstyrkan utvecklar sig enligt windgurus prognoser kommer jag åka ned jäveltidigt från götet till varberg för förmiddagsåka. Det finns en viss risk att min tolva blir lite stor efter lunch.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications