• anonym-anvandare

Medlem
    24 april, 2002 vid 18:16

Röd o fin!

• mons

Medlem
    24 april, 2002 vid 18:48

smart! tror faktiskt inte det var det han undrade wink.gif

• q-lobo

Medlem
    2 maj, 2002 vid 18:53

ser ut som 2 brädor, men vad vet jag. blir det surf i helgen? lör, nu när juggen har gjort sig av med den enda ursäkt han har för att inte surfa?
    fejde är tillbaka på söndag men om det blåser på lör får vi dra ut

• metallifredd

Medlem
    2 maj, 2002 vid 21:19

Läste om den förra året, Tidningarna verkade lyriska över den om jag inte minns fel. Själv gillar jag wake.

• mtias

Medlem
    3 maj, 2002 vid 09:14

Jag ska ju till prag över helgen… så du får nog tjata på juggen.. tror iofs inte att det behövs nu när han har ny bräda och allt.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2002 vid 21:26

tjena
    jag har en kompis som testar alla wipikas grejer, och han sa att den är helt underbar att åka med.
    det är wipikas bästa bräda, jag vet inte vilken man kan jämföra den med men många TT är baserade på OLRYn jga tror eclips är ett exempel. detta är vad jag hört, om du vill ha skyssta priser gå in på lite danska sidor där du kan få den beg. för 4000 svk vilket är ett grymmt bra pris, den kostar väll ca 8000 hos wipikas återförsäljare.

cut deep, fly hi

Erik

• anonym-anvandare

Medlem
    5 maj, 2002 vid 16:19

Körde länge på en TT 186 från Shapes i Tarifa med nästan exakt samma mått som Olryn har. Grym bräda! Lös och skön när man vill men kan också hålla en hel del vind när man behöver det. Tyckte inte den hindrade mig från att loopa och greja, men å andra sidan hade jag inte kört wake på den tiden. I vilket fall som helst skulle jag kört på Olry 160 som nu är SWITCHER 160.

/Peps

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.