Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Olycka på näset
-
fan ute o forska istället för att sitta inne o pilla på dej själv
-
kanske dunderkomlott av ornitologerna som suicidar för att fixa förbud? Strandpipare Achbar!
-
Jag hörde det var en golfare som tappa kontrollen över golfbilen å körde över en kitare! För djävligt!
Det kan ju vara ett jäkla drag i dom därna när batterierna är fulladdade å gummidobbarna slinter på pedalerna! Sen var han nog full oxå, sherryn i klubbhuset bet tydligen.
Usch, jag tycker golf borde förbjudas helt på näset!
-
Vem fan lyckas köra över nån med en golfbil?
Det är helt omöjligt, den är ju inte speciellt svår att styra om man säger så. Och OM man nu skulle lyckas mot förmodan så är man iaf inte nykter. -
Det kan ju varit så att fredrik ville få det att vara golfarens fel. Stick together!
-
hahhahaha, så kanske det var ja. men vad gjorde isf kitearen uppe på banan?
-
Inte nog med att med att de kör över oskyldiga kitare, tänk på de stackars fåglar som blir störda mitt i häckningsperioden ….det ligger en hel del golfbollar i vassen på Flommen…
-
men fåglarna har inte häckningsperiod nu, det är bara hillarp som tror att fåglar häckar året runt så han har bestämmt att man inte får kitea o vindsurfa på platser som lagunen/LJGK och skanörs gamla soptipp. båda de två skulle vara perfekta för vattensporter som surfing
-
är det någon som kan ställa upp med att tala om för Angelika när någon skämtar. dte blir nog lättare så
Logga in för att svara.