Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Onshore Torö
-
Onshore Torö
Publicerad av jesper_b på 24 oktober, 2007 vid 13:10Ser ut att bli en halvfet onshoredag på måndag, samt fin surf efter mojningen på tisdag. Eller ska man orka sig över till G-land igen och segla side-shore?
/Jesper
robin svarade 18 år sedan 9 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Mycket kan hinna ändras men just nu säger windguru 12-13 m/s sydligt, 10 grader celsius och halvmulet, dock inget regn. /JB
-
Ja, den där onsdagen sitter man ju och kikar på nu… Uj, vad fint det vore med ett Torö-åk innan säsongen är över… då kommer nog 2007 att skrivas in som en av mina allraa bästa säsonger någonsin.
-
Jag är i alla fall laddad för vindsurf onsdag em och torsdag morgon!!
Tisdagen kan bli grymme surf. Jag har dock ett möte till 12… men lite skvalp borde kunna ligga kvar även efter lunch.
/JB
-
@Jesper_B 424430 wrote:
Jag är i alla fall laddad för vindsurf onsdag em och torsdag morgon!!
Tisdagen kan bli grymme surf. Jag har dock ett möte till 12… men lite skvalp borde kunna ligga kvar även efter lunch.
/JB
Så där ja, så har man lagt in lite privatmarkerad mötestid i kalendern på onsdag em och torsdag fm:-D
-
måndag och tisdag bokade om barnvakt tilllåter!
Ett tag såg söndagen ut att bli bra…men frågan har det hunnit bygga något??
Per
-
enligt Windguru vrider det på torsdag, dags att förbereda chefen på lite frånvara!
//Per -
Åsa onsdag kväll eller torö torsdag fm, det är frågan… (om nu prognosen håller). Och vart får man tag i en våtdräkt innan dess?
-
@Ola H. 424502 wrote:
Åsa onsdag kväll eller torö torsdag fm, det är frågan… (om nu prognosen håller). Och vart får man tag i en våtdräkt innan dess?
Du tar vägen om ljungskile och plockar med mina prylar (jag har dubbel uppsättning vinterdräkter).
Fast jag kommer tyvärr inte kunna segla då, tyvärr.
-
Oj, oj, oj. Ja, tänk om det stämmer. Då blir det en rätt nice soluppgång på Torö.
-
@Ola H. 424502 wrote:
Jag bet i det sura och köpte denna …. rekommenderas varm(t)!!
http://butik.surfersparadise.nu/product_info.php?cPath=61_62&products_id=809Kommer bli en bra vecka i Danmark helt klart. Massor med surf, öl och Wienerbröd!!! 😀
-
Känns ändå lite overkill att köpa med dinbyggd huva, eller? Jag behöver en allround+vinterdräkt som kan kompletera en kortärmad
Logga in för att svara.