Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing oops i did it again

• oops i did it again

Publicerad av anonym-anvandare på 4 april, 2004 vid 14:12

men den här gången såg det bara inte roligt ut, kastfallet fick sina konsekvenser frown.gif. slog i nosen satt en bit ramlade av i nosen, cirka en halv kubikcentimeter, dessutom blev det en hel del sprickor. sen windsurfade jag vidare lite så jag undrar om det har kommit in något vatten och hur man ska lagga det?

jag tänkte bara dra till affären och köppa lite epoxispckael och spackla igen lite i nosen och sprickor, funkar det eller hur ska man göra, tror nog inte att det finns något vatten, om det hjälper något så är det en två års gammal x-ray

mvh micke

cambo svarade 21 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2004 vid 14:48

tänkte att kanske den här skulle fungera som finns på clas ohlsons

Marine Epoxy. Snabbhärdande 2-komponents epoxyspackel för reparation av skador och hål, såväl över som under vattenlinjen. Innehåller: 250ml.

kostar i för sig 150 spänn och det är en stor tub så det är lite jobbigt

• cambo

Medlem
    4 april, 2004 vid 18:06

Du ska nog börja med att torka ur skadan ordentligt, hårtork eller liknandne, se upp att de blir blir för varmt bara.
    Glasfiberspackel är ett bra alternativ för att få lite armering och stabilitet

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications