-
Operatörslåst telefon!
HAr en Ericsson K700i som är operatörslåst till Vodafone.. Har för mig att den låsningen går att ta bort.. Nån som vet hur? Eller var man lämnar in telefonen, vad kan det kosta? Finns det några risker?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Operatörslåst telefon!
HAr en Ericsson K700i som är operatörslåst till Vodafone.. Har för mig att den låsningen går att ta bort.. Nån som vet hur? Eller var man lämnar in telefonen, vad kan det kosta? Finns det några risker?
Verkar intressant.. Någon som har testat? Känns vanskligt att skicka iväg telefonen till ett ”internet-företag” som sitter o mixtrar med den..
Måste SIM-kortet sitta i telefonen? JObbigt att va utan telefon i 4-5 dar.
nä.. simkortet behöver inte sitta i.. jag gjorde det i skottland dock hos nån hulabaluba där.. tog 5 min och kostade 130kr!
förjävligt att dom låser telefonerna sådär
Det finns affärer i göteborg iaf, där du lämnar in skiten, väntar 5 minuter pröjsar en hundring sen sticker där ifrån…
sök på blocket, där hitta ja en snubbe som gjorde det i sin lägenhet billigt..
Du kan ofta göra det själv, sök runt lite på internet… Har du en nyare telefon så behöver du ofta koppla ihop telefonen med datorn. Du kan även behöva ladda ner vissa program…
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser