Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Optimal surfbilsäljes” Volvo Duett”

• Optimal surfbilsäljes” Volvo Duett”

Publicerad av anonym-anvandare på 18 februari, 2001 vid 19:44

Nu säljer jag min gammla surf kompis! Volvo duett -64 Den perfekta surfbilen, skattebefriad, Besiktas vartannat år,
    Drag krok, stort lasttakräcke, Bilen finns i Norrtälje
    15000:-
    0176/223307
    0736266189

anonym-anvandare svarade 24 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 februari, 2001 vid 20:07

När besiktigades den senast???
    Mycket rost eller några andra defekter??
    Varför vil du sälja den Optimala surfbilen??

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2001 vid 05:49

Den ska in på besiktning i september i år!
    ingen rost,seriösa svetslagningar!
    Defekter……finns inte så mycke som kan gå sönder på en dutte, och allt funkar.
    Säljer den Pga, att jag har för många bilar och plats brist. Jag har haft den sedan -95 och den bara går ooch går,
    F.B

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2001 vid 16:21

För dom pengarna kan man köpa sig en fet cheva van istället och åka som en kung…..Optimal surfbil i mitt rövhål jävla pisse hinkar får fan inte plats med mycket i en sådan
    Mvh Micke från Habo….En stolt Cheva starcraft ägare…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2001 vid 20:23

Med Optimal menar jag att den kostar inget att äga endast 560kr i trafikförsäkring per år, och drar endast 1L milen. perfekt för en surfer som seglar i svedala på sommaren och tar en långledig surf semester på vintern.
    Och plats finns det!! tro mej volvo tänkte till när dom byggde dena bil.
    Men någon surf resa har väl inte du råd med nu! när du ska pröjsa soppa räkningarna, 2,2L milen eller…..kostar att ligga på top.
    Och glöm ej att slänga ut snurr stolar och annat skit som finns i den där överdimensionerade horbusen.
    //F.B

• udoo

Medlem
    20 februari, 2001 vid 00:44

Ojdå, vad livat det var här då…..En diesel-van är det optimala, åker som en kung, drar lite sopp, diesel är billigt, lastbilreggad= låg skatt, hur mycket plats som helst….Den duetten måste var jävligt fin till det priset!

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2001 vid 16:24

2,2 liter va väll överdrivet nja ligger runt 1,5 klart trycker man hårt på gasen så lär man komma upp 2,2 men fan jag behöver ju bara köra på tomgången med den för att blåsa förbi din jävla horhink till surfbuss ..haha Volvo tänka haha vilket jäääävla skämt hahaha

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications