Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Örby ängar nu på fm?
-
Jag tar med min nya videokamera idag så kom nu alla linslusar
-
gäller tiden ni skrev igår fortfarande, är det runt 12-13 tiden ni kommer dra till kitebeach?
-
Beror på vinden & om Mathias har slutat jobbet, men e det vind o du vill med så kan vi sticka dit då?
-
Larssa;508842 wrote:Beror på vinden & om Mathias har slutat jobbet, men e det vind o du vill med så kan vi sticka dit då?
vinden ser ju ut o öka efter lunch så det låter bra!
kan du inte skicka ett sms när ni drar dit? jag har möte kl. 12 men borde vara klar vid kl. 13 så runt 13.30 dyker jag upp i såna fall. kan även senare om det passar er bättre. -
HEJ,
Var ska HBG-gänget köra på söndag? Funkar Klitterhus i västligt? Är lite sugen på att prova något nytt och är i HBG-trakterna i helgen./Sara
-
Jag är med på söndag, Väst 9-10 ms är ju helt ok.
Antingen Kitebeach eller Kvickbadet i Höganäs kanske.
Vi får väl skriva här vart det blir av på söndag! -
sonkie;508846 wrote:HEJ,
Var ska HBG-gänget köra på söndag? Funkar Klitterhus i västligt? Är lite sugen på att prova något nytt och är i HBG-trakterna i helgen./Sara
ifall jag inte är för bakfull på söndag så ska jag ut, får försöka köra varannan vatten 😉 jag kollar in forumet på söndag så får vi se vad det blir.
-
Kör ni i hbg trakten på söndag kommer jag & Engla och filmar er
-
Vogon Jeltz;508872 wrote:dax och testa kn´ät sticker ner vid 2
låter bra, då kommer jag vid 2-tiden också!
-
@Hbgkitare 508849 wrote:
Jag är med på söndag, Väst 9-10 ms är ju helt ok.
Antingen Kitebeach eller Kvickbadet i Höganäs kanske.
Vi får väl skriva här vart det blir av på söndag!Tror söndag får bli LA GRANDE FINALE! fast man ska ju aldrig ta det där sista åket…
OK, vi hörs på forumet imorgon kväll. Jag sticker gärna ut på fm på söndag.
Tobbe – bakfull? Kom igen…det är man bara fram till man fyller 20 ; ) -
Japp, vi kollar ikväll vart det bär hen imorgon! Jag är i skogen och jobbar just nu men är tillbaka imorgon bitti!
-
En liten film från igår. Skakigt o sne horisont, men lite surf iaf
Logga in för att svara.