Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Örnsköldsvik, kite, nån?
-
LANGENS_KITE wrote:Tjenare Yenny !
Du vet att vi finns norrut.
Simon och Henke luskade fram ett riktigt bra ställe på väst-nordväst igår.
Fäbosand, ligger ca 1,5 mil norr om stan i Täftefjärden.
Har det blivit nått i sommar? Du har varit osynlig på Lillis.
Hör av dig
PeterHa inte blivit så mycket mitt i sommar´n, när ja varit ledig ha ja ränn´t till skåne! Mitt stående gästrum hos kompisen på lillis ha ju blivit babyrum nu…är supernöjd me kajten! Nu måste ja försöka spara lite pengar så de kan bli ny resa i vinter, därför de vore trevligt med nån å kajta med här, kanske man kan ut efter/före/mellan jobbet. Bli lite dyrt med 20mil för varje gång man ska ut…
-
F-n va ni ä underbara glada vänner i södern, ni vet att ja jobbar på å flytta, ge mig ett jobb gärna me samma arbetstider och lite högre lön å ja bor där!
Tack för sist oxå, grymt kul! Trots att det blev fler kvällar med vin än dagar med kite 🙂 Ni vet att ni alltid ä välkommen till bäverland!Kommer upp till ume till veckan!
-
Granis wrote:Jag är precis nyinflyttad till Ö-vik och saknar också kitekamrat!!
GÖTT! ja ä ledig hela veckan, kanske göteborg några dagar, men ring (070-2149446) så kan vi sticka ut om det blir vind! Har dålig koll på ställen i övik, men det verkar ju inte som att vi kommer att få det trångt på vattnet! Bara till å testa alla badplatser.
Logga in för att svara.