Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ORUST
-
ORUST
Publicerad av paaaar på 24 juni, 2004 vid 19:56Tänkte att vi skulle skapa en tråd med nummer till folk som håller till runt orust området.
Så vi kan bli ett gott gäng.metallifredd svarade 20 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Tjena
Här kommer ett nr till din tråd
Mårten 0707205600 -
Här é två Gråbo-bor som kör i getskär..
Niclas 0735-101179
Jonas 0762-500609 -
Tobbe 070-3642018 Skaftö Lysekil
Brukar hålla till i Getskär. -
Var ligger Getskär ?
Är det det getskär som ligger strax söder om Stenungsund ? -
Kanske kan det bli lite lattjolajbans på vattnet idag?
ser ut att blåsa västligt 7-10msek på em.Nån som är på?
-
Kör E6 norrut från Gbg. Sväng av vid Stora Höga. (Efter Kode avfarten) Efter ca 2-3 km svänger du vänster mot Getskär. Följ vägen rakt fram mot havet så syns vi där!
Niclas
-
Här är två go gubbar från stenungsund som vill vara med.
Fredrik 0705-736337 -
a coolt.. viste inte att det va så många på orust som kita.. här är en till vafall Alexander 0736 137024 jag e på när som helst om jag har tid =)
-
härligt att äntligen ha hittat ett ställe som inte ligger flera timarsbilfärd bort! jag är grymt intreserad av att få komma ut o köra med andra på en bra spot.
jobbar till 17 de flesta helgdagar men kan ofta på vardagar. det e bara o slå en signal fins det soppa i tanken är jag inte långt bortMVH Ric (Uddevalla) 0736 – 52 51 75
-
Ok. E jag den enda äkta? orustbon?
mårten bor ju i princip på tjörn…Fredrik
0704 452 361 -
Du Mjukisfredd,vet inte om du kan räkna dig som orustbo längre(om det skulle vara något).Stabo är vad du e!
Mårten -
ey morten, jag har ett paket till dig som du nog vill ha (9m Prima Donna)..
vet ej om jag skall hem till ön till helgen men vi får väl ordna det på nåt sätt.
Logga in för att svara.