Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Österlen imorgon
-
Österlen imorgon
Publicerad av mackan på 10 april, 2010 vid 20:29Någon veteran som ska ut på Österlen imorgon förmiddag? Har redan druckit min sista whisky för kvällen så man borde va redo i kulingen
mackan svarade 15 år sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
mackan.. vi har för stora drakar för kuling österlen men undrar om du har någon bra spot på sydkusten där de inte blåser lika mkt… typ mellan ptja låt oss säga skateholm och österut?
-
för stora kites??? Enkelsiffrigt borde va d första att införskaffa i var mans linje i dessa tider!
Nej det är nog lite mkt nord för sydkusten. Ska ju avta efter lunch men då kanske jag redan har paddlat mig trött
-
Mackan;605744 wrote:Någon veteran som ska ut på Österlen imorgon förmiddag? Har redan druckit min sista whisky för kvällen så man borde va redo i kulingen
Hallo, jag tänkte köra premiären imorgon. Är på plats ca 9,30.
-
Mackan;605749 wrote:för stora kites??? Enkelsiffrigt borde va d första att införskaffa i var mans linje i dessa tider!
Nej det är nog lite mkt nord för sydkusten. Ska ju avta efter lunch men då kanske jag redan har paddlat mig trött
jo tack, jag är fortfarande i valet och kvalet (väntar på demo) med en mahyemx 9a…
än så länge får jag nöja mig med en gammal trotjänare i 11an.
-
Huber;605759 wrote:Hallo, jag tänkte köra premiären imorgon. Är på plats ca 9,30.
Har inte ditt nr huber. Skickar mitt på pm. Kör kusten fr Abbekås och österut kl 9
Logga in för att svara.