Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Otäck dröm…

• Otäck dröm…

Publicerad av nachoman på 9 augusti, 2007 vid 10:10

Vaknade i natt efter en svettig dröm om att min bräda hade en mjuk nos som föll sönder när man tog på den. Under det mjuka porösa fann jag en ordentligt nedblött kärna, allt såg för jävligt ut! :confused2:
    Tog en stund innan jag faktiskt kom till sans igen och fattade att det bara var en mardröm.

Är man lite mycket uppe i sin grej tror ni?!!

nlc svarade 18 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • simpa

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 11:50
    Nachoman wrote:
    Är man lite mycket uppe i sin grej tror ni?!!

Nej snarare tvärtom, smek grejerna lite oftare.. sov med den annars

• nlc

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 08:09

Hade denna mardöm för ett tag sen då funderingar på bräd- & segelgarderoben fick för mycket tid (jämfört med surfing):

Prolog:
    Innan det är dags för bingen så läser jag högt ur SP-katalogen för det lilla barnet som ligger i min frus mage (tydligen kan foster känna igen föräldrarnas röster och vad passar bättre än att börja snacka surf med dem redan från början?). Diskuterar sen med frugan om nästa bräda och segel. Somnar.

Drömmen:
    Någon gång under natten så drömmer jag om att jag beställer en RRD FSW 95L C&K + ett passande segel. När jag sen (i drömmen) får hem paketet och öppnar det så är brädan en F2 Stoke 135L och seglet saknas. Ringer dirket upp försäljaren och han lovar att byta ut den nästa gång han kommer förbi så länge den är oskadad. Straxt efteråt upptäcker jag en 5 cm spricka i sidan på brädan. Här vaknar jag kallsvettig i ett mörkt rum och börjar febrilt leta efter telefonnumret till försäljaren för att förklara att brädan är trasig men att jag bara packat upp den ur kartongen osv innan jag inser att det inte är på riktigt utan bara en ond mardröm…

Epilog:
    Exakt var det gick fel vet jag inte, men att köpa surfprylar när man sover är tydligen ingen dunderhit.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications