Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing otur me bradan

• otur me bradan

Publicerad av gutegustav på 18 december, 2003 vid 16:14

Tjenix alla surfare dar hemma!

Nu har jag kommit fram till HuaHin i Thailand efter ett antal timmars resa i nat ryskt flyglan.
    Efter nagra timmar till i en bil till HuaHin fran Bankok var man lite trott och lade sig i soffan och kollade lite television. Sen var det bara att stiga upp for att kolla om det hade gatt bra med surfprylarna. Jag blev valdigt forvanad nar jag markte att det inte hade hant nagot med nagra av grejerna. Men nar jag vande pa bradan for att torka bort lite kladdd fran tejpen sag jag att det hade blivit en spricka pa ena sidan av bradan. Det var val inte sa jobbigt tyckte jag…det ar ju bara o chacka lite epoxy o plasta i. Men nar jag nu har kollat i alla affarer efter det sa har jag marrkt att dom nog inte har sa stoe efterfragan pa epoxy med tanke pa att det inte finns det nagonstans. Sa nu far jag vara utan brada i nagra dagar innnan tills jag har hittat nage lim!!!

gutegustav svarade 21 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • imported_borje

Medlem
    18 december, 2003 vid 18:51

Ganska ironiskt! Det land där det tillverkars 90% av alla windsurfingbrädor (Cobra fabriken) har inget material för att laga dem med smile.gif

• gutegustav

Medlem
    20 december, 2003 vid 10:07

ja det ar lite konstigt!!
    men men…jag hittade epoxy idag sa nu ar det bara a ak!
    Det blaser varje dag har nere med fina vager. Dom andra som ar har har kort 5.o till 6.0 i nagon manad non stop.
    Sa det kan ju inte ga fel. Det finns praktiskt taget ingen strand kvar for vagorna atr for stora. Det finns ungefar en meter pa morgonen men pa kvallen kikar det fram lite sand och stranden blir ungefar 10 till 20 meter bred.

Halsningar fran Thailand
    Gustav

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing otur me bradan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.