Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Overnatningsmuligheder i Varberg?
- 
		Overnatningsmuligheder i Varberg?Publicerad av malloy på 25 augusti, 2008 vid 13:33Heya, lige et hurtigt spørgsmål. CLS-Ulf, hyrer han stadigvæk rum ud til surfere, og hvad koster de i denne tid? Og så lige et tillægsspørgsmål, er der nogen der har erfaring med Surfers Paradises’ (Surfers… whatever) lejligheder, pris/beliggenhed/kvalitet? På forhånd mange tak for eventuelle svar og… god vind! 🙂 malloy svarade 17 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
heya, jeg kender linket til Surfers nye sted i Apelviken, men er der nogen der har været der/har nogen erfaring med stedet ? Tak for svaret iøvrigt! 🙂 
- 
Hej, jag tror surfers lägenheter är toppenbra iom. att de är helt nya, men vill du ha ännu mer alternativ kan du ju kolla upp Apelviken.se’s lägenheter. Vet inte ifall du har varit här (Varberg) innan, men campingen ligger 100 meter ifrån CLS Ulf, och campingens lägenheter ligger 150 – 300 meter från vattnet, så det är ju en liten bit att gå om du ska ta ner alla vindsurfingprylar till vattnet varje morgon. 
 Men jag tror att du blir nöjd vilket alternativ du än tar.
- 
Hey Challq, tak for svaret! Jeg har boet hos Ulf 2 gange så jeg kender stedet nogenlunde. Det er dog 2 år siden jeg sidst har været der så det var mere en ’update’ på området jeg tænkte på. Mener du at Campingen er et bedre alternativ end Ulf (vi har alt vores grej i surf-mobilen, så afstanten er ikke noget problem). Og og og, ved du hvad Ulf koster i disse dage? Igen mange tak for svarene, yderst værdsat! 🙂 
- 
Malloy;493941 wrote:Hey Challq, tak for svaret!Jeg har boet hos Ulf 2 gange så jeg kender stedet nogenlunde. Det er dog 2 år siden jeg sidst har været der så det var mere en ’update’ på området jeg tænkte på. Mener du at Campingen er et bedre alternativ end Ulf (vi har alt vores grej i surf-mobilen, så afstanten er ikke noget problem). Og og og, ved du hvad Ulf koster i disse dage? Igen mange tak for svarene, yderst værdsat! 🙂 Nej, jag tror det mer är en smaksak. 
 Om du väljer att bo på Apelviken.se’s camping, i comfort lägenhet, får du betala 3.000:- för en vecka nu på hösten, kanske ännu mindre om du åker hit efter vecka 40. Om du väljer att bo i ”stuga”, som är en just en liten stuga på 10 – 15 kvm, så kommer priset hamna nånstans runt 2.000:- per vecka. Men det som kan vara lite ”jobbigt” är väl att om du har med dej bil så måste du köra runt campingen för att komma till havet, för Receptionen och vägen ut från campingen ligger i nordlig riktning, men det blir ju max en körtur på kanske 1 km. Så det är väl ingen fara direkt.
 Jag har tyvärr ingen prislista hos Ulf, men jag tror han brukar ha fullsatt såhär års. Det lät i alla fall så på han när jag sist var där.
 Men det bästa sättet att få reda på det är nog att ringa och fråga honom. 😀 [URL=”callto:+46340611007″]+46340-611007[/URL]Hursomhelst tror jag att du kommer bli nöjd vilket alternativ du än väljer! 😉 
- 
Igen tak! Ja, jeg bliver jo nok nødt til at ringe til den gode Hr. Ulf og høre om priser, samt checkecampingen og andre alternativer. Så mangler vi jo bare noget VIND!! 🙂 
Logga in för att svara.