Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÖWC kör hårt 2010

• ÖWC kör hårt 2010

Publicerad av styret på 17 december, 2009 vid 08:53

ÖWC forsätter satsa framåt.
    Vi har precis fått besked från Mörbylånga Kommun att vi har blivit beviljade projektbidrag för sommarprojektet 2010.

Vi kommer fortsätta där vi slutade i augusti i år. Det blir utökad barn och ungdomssatsning, fullt ställ på vattnet och sköna kvällar på verandan.

Saxat från owc.nu:
    ”Det blir med andra ord Haga-happening hela sommaren lång även i år. Vad som komma skall planeras just för fulla muggar. Klart är att gratis prova på för barn och ungdomar blir utökat tack vare det enorma tryck vi hade säsongen som gick.
    Har du förslag, idéer eller vill göra något själv under projektet? Det kan vara riggkurs, det kan vara en demodag, en ny tävlingsform, ett surfklimatmöte där man diskuterar växthuseffektens påverkan på passadvindar eller helt enkelt fler grillkvällar med Mac på Guran.”

Så vi syns på Haga!

imported_macts svarade 15 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • imported_macts

Medlem
    17 december, 2009 vid 09:15
    styret;592538 wrote:
    ÖWC forsätter satsa framåt.
    Vi har precis fått besked från Mörbylånga Kommun att vi har blivit beviljade projektbidrag för sommarprojektet 2010.

Vi kommer fortsätta där vi slutade i augusti i år. Det blir utökad barn och ungdomssatsning, fullt ställ på vattnet och sköna kvällar på verandan.

Saxat från owc.nu:
    ”Det blir med andra ord Haga-happening hela sommaren lång även i år. Vad som komma skall planeras just för fulla muggar. Klart är att gratis prova på för barn och ungdomar blir utökat tack vare det enorma tryck vi hade säsongen som gick.
    Har du förslag, idéer eller vill göra något själv under projektet? Det kan vara riggkurs, det kan vara en demodag, en ny tävlingsform, ett surfklimatmöte där man diskuterar växthuseffektens påverkan på passadvindar eller helt enkelt fler grillkvällar med Mac på Guran.”

Så vi syns på Haga!

Jag blir snart arbetslös så jag röstar på sista förslaget (eller helt enkelt fler grillkvällar med Mac på Guran).Kanske ett stort bidrag från kommunen kan fås för det så behöver inte jag jobba mer sen:-)…jag kvalar nog tyvärr inte in inom ungdomssatsningen dock…kanske en pensionärssatsning kan va nåt?

• speedkenta

Medlem
    17 december, 2009 vid 21:52
    MacTS;592543 wrote:
    Jag blir snart arbetslös så jag röstar på sista förslaget (eller helt enkelt fler grillkvällar med Mac på Guran).Kanske ett stort bidrag från kommunen kan fås för det så behöver inte jag jobba mer sen:-)…jag kvalar nog tyvärr inte in inom ungdomssatsningen dock…kanske en pensionärssatsning kan va nåt?

Shit så du torskade i den erikssonsmällen i Gävle
    Men fan du har ju underbara barn som kan vara med i ungdomssatsningen
    Men ta med dig husvagnen, guran så sitter vi och njuter av livet
    God Jul Och Gott Nytt År På Dig
    Vi kan ju lira staten och kapitalet

• styret

Medlem
    17 december, 2009 vid 22:03

arbetslös? surfprofs utan kontrakt heter det väl?

• imported_macts

Medlem
    18 december, 2009 vid 10:03

fniss, ja ni har bra förslag båda två:-)
    Klart husvagnen rular ner till sommaren!

Skämt och sido, superkul att ni har möjlighet att fortsätta ungdomssatsningen!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications