Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ozon BowKite på demodagen
- 
		Ozon BowKite på demodagenPublicerad av hbgsurfer på 12 juli, 2006 vid 19:27Vi på Surfer kommer att visa upp Ozon Bowkite och Xelerator brädor på Fortuna Kite Beach i Helsingborg. 
 Kl 1100 är vi på plats och hoppas på vind.MVH//Marcel eagletech19 svarade 19 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Skall bli spännande att se dem på Rydebäck Kitebeach, Fortuna är efter dungen och fortet 
- 
Eller ska vi klämma till med Helsingborgs Kitebeach 😀 
 Men vänta nu ,inte kan man visa kitar på en strand som är öppen för alla vattensporter:cool2:
 Samt med en skylt som säger här kitar vi se upp. hahaha
 //Roger
- 
Tjenare 
 Men ni är alla mycket välkommna till Helsingborgs kitebeach
 Med vänliga hälsningar
 Kiteaddicts Helsingborg:wink:Glöm inte att anmäla er på vår Hemsida 
 http://www.kiteaddicts.net
- 
Roger! Försökte ringa dig precis, Pratade med Larssa om att städa lite på stranden ev. Imorgon kväll, Funderade på att dra en lastpall eller en tungbalk efter min bil och harva lite där, har du lastpallar eller balkar? 
- 
Milkman wrote:haha.. Du får lära dig stava till Ozone Marcel 🙂Haha jag är ju ny i sporten 🙂 
- 
Nilsson wrote:Roger! Försökte ringa dig precis, Pratade med Larssa om att städa lite på stranden ev. Imorgon kväll, Funderade på att dra en lastpall eller en tungbalk efter min bil och harva lite där, har du lastpallar eller balkar?
 Tjenar
 Klart vi fixar det
 Jag kan fixa en god vän som har en grävare ,han har trafikskola i tunga skolan 😀 så det fixar vi tillsammans mina vänner.
 Vi hörs
 Mvh Roger Ö
Logga in för att svara.