Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › På 4 veckor har jag…
- 
		På 4 veckor har jag…Publicerad av hildingdude på 6 oktober, 2009 vid 08:22knäckt 3 brädor. 
 gjort sönder 2 selar.
 pajjat ett par boots.
 sträckt en leach.Grattis på mig =) hildingdude svarade 16 år sedan 22 Medlemmar · 26 Svar
- 
			26 Svar
- 
hildingdude;581475 wrote:knäckt 3 brädor.
 gjort sönder 2 selar.
 pajjat ett par boots.
 sträckt en leach.Grattis på mig =) Shit, tre brädor!! Hur gick det till? Stenar? Stora hopp med hårda landningar? 
- 
 gjort sönder 2 selar.
 pajjat ett par boots.
 sträckt en leach.Grattis på mig =) Ja, om kroppen är hel efter detta – stort grattis! Grattis även till all den tid på vattnet som du trots allt bör ha fått? Själv lider jag svårt abstinens :frown: 
- 
 gjort sönder 2 selar.
 pajjat ett par boots.
 sträckt en leach.Grattis på mig =) Sträckt leach! Det är inget att leka med :). Har själv några stycken som nu kommit tillbaka efter en lång tids rehab. 
- 
Om alla brädor är av samma märke e det kanske dags att byta 😉 
- 
 gjort sönder 2 selar.
 pajjat ett par boots.
 sträckt en leach.Grattis på mig =) Fan va du är cool… 
- 
haha, starkt jobbat. Man funderar ju dock på om du kör på toys r us grejor. 😉 
- 
på en sommar har LF: 
 brutit en hand
 mulat 2 knä
 spräckt 1 revben
 tatt i sönder 1 fot
 dragit 1 axel ur led
 fått en näsa o blöda, mycket hemskt.men oandra sidan kör man med nukeproof kvallisort på prylarna får kroppen smaka. =) 
- 
Fan jag måste börja köra hårdare, har aldrig knäckt en bräda! 
- 
knäckt en bräda och ett knä, jag ska köra gubbsurf resten av livet… fy fan va tråkigt det är att inte ha fungerande ben… 
- 
den senaste brädan som gick, det va på grund av den hårdaste landningen jag sett effter en sjukt fet kung fuuuuuuuuuuuuu 
Logga in för att svara.