Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › På tiden, AB+ webbsida är uppe !!
- 
		På tiden, AB+ webbsida är uppe !!Publicerad av anonym-anvandare på 1 november, 2002 vid 12:30anonym-anvandare svarade 23 år sedan 8 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
Hör det till allmänbildningen att man skall veta vilken adress AB+ har? Vore trevligt om du kunde plita ner url-en till sidan. 
- 
Håller helt o hållet med jeppe. Men det hör även till allmänbildning att man skriver nåt oxå. Det är som att skriva ett brev fast man skriver endast adressen!     
- 
Håller med men tänk på att det var mr/mrs Anonym som postade. Det är ju som att skriva ett brev men inte skriva vem det är från… 
- 
Är jag som vanligt helt bakom flötet eller är det verkligen en pissnödig site? 
- 
Spelar ju inte så stor roll om Mr/mrs Anonym skrev nåt eller ej, det gjorde ju inte AB+ heller. 
 Extremt informativ och komplett site. Jag gillar framförallt att AB+ dröjer ca 1.5 månader från uttalat presentationsdatum av hemsidan för att kunna leverera en så här eminent sida. Jag vet precis allt jag ville veta om deras brädor nu… not!Jävla tur att man kan se dem live om 15 dagar… /feg (vågar självklart köpa en AB+ eller någon annan bräda med så här mycket info…) 
- 
Nytt världsrekord i hemsida. Helt enkelt en suverän och blixtsnabb presentation av AB+ brädorna. Kolla in bottenshapen! Vilken vågad placering av fotstropparna! 
 Köplust++
- 
Jag gillar galleriet bäst! Det är bara att tanka ner hela rubbet. Högsta betyg! 
- 
Det var väl en av de mer välarbetade windsurfing-relaterade sidor jag nånsin varit inne på  . Men det blir nästan för mycket! . Men det blir nästan för mycket! Man måste klicka på nästan 3-4 knappar bara för att få upp en bild på en bräda! Dessutom var ju inte brädorna så himla snygga rent designmässigt! Och de hade ju inte så stort urval heller, tre freeride-, en wave-, en slalom- och en racebräda. Om man jämför det med Mistral (som kanske är ett större företag) så har mistral 27 brädmodeller och alla dessa kan du få upp en och samma sida genom endast 3 knapptryck. Skulle du ha samma utbud och samma layout på Ab+-sidan så skulle du behöva ca 60 knapptryck för att få upp en bild (dock ej samtidigt) på varje bräda. Man måste klicka på nästan 3-4 knappar bara för att få upp en bild på en bräda! Dessutom var ju inte brädorna så himla snygga rent designmässigt! Och de hade ju inte så stort urval heller, tre freeride-, en wave-, en slalom- och en racebräda. Om man jämför det med Mistral (som kanske är ett större företag) så har mistral 27 brädmodeller och alla dessa kan du få upp en och samma sida genom endast 3 knapptryck. Skulle du ha samma utbud och samma layout på Ab+-sidan så skulle du behöva ca 60 knapptryck för att få upp en bild (dock ej samtidigt) på varje bräda./Anders 
- 
Det är nog nå’t fel på sidan. Det finns tre wavebrädor i programmet, alla 244cm långa men med bredd/volym på ca 52/74, 54/78 och 60cm/89l. 
- 
Ja, sidan var lite sisådär vad det gäller funktion. 
 Men ur ”flashig” design synpunkt var den dessbättre. Inte för att jag förespråkar ”flash”, men det såg ju rätt schysst ut. Hade vart trevligt med riktiga bilder på brädorna!Efter vad jag såg så har jag svårt att tro att nån kommer att köpa en bräda, endast av att ha sett vad som erbjuds på sidan. Men om nu någon får för sig att slå till, så kommer det bli svårt att använda sig av ”Buy” länken på sidan i vilket fall. Den leder bara till en Italiensk sida vid vilken det omöjligen kan läggas en bräda á ?????euro i kundvagnen. Några prisuppgifter finns som sagt inte vid den sidan. Ett tips vore att kolla igenom hur saker och ting fungerar innan man releasar siten. Kul med färg   
- 
Vågbrädan va rätt snygg med texten ”this way up”, ”rear” och ”front” instansat… Tyckte annars sidan var helt ok. Flash är snyggt, men kan som någon skrev bli lite för mycket… 
 Hoppas också att de ökar antalet modeller, men det kommer förhoppningsvis när de etablerat sig ordentligt Köra svenskt är nog inte så dumt   
- 
Säkert bra brädor, men siten – hjälp! Måste vara samma toktratt som gjort Skidsports site. 
Logga in för att svara.