Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pads
- 
		PadsPublicerad av boardtalk på 10 mars, 2005 vid 19:02Någon som vet var man kan köpa sådana här pads. curry svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
http://www.boardside.ch/ I sverige har jag ingen aning dock om inte Roman på boardside styrt upp nån JL-återförsäljare här. 
- 
Vad e det för stroppar på tablasen, ser jäkligt nice ut med heel-loopen/strapsen? 
- 
cykelslang e GÖÖÖÖTTT!!! jag blir så kåt när jag tänker på min nya bräda… 
- 
får man fråga var du har fixat klistermärket som du har på brädan??? =) 
- 
jävligt najs..har själv en tablas bräda men tycker att den e lite för naken.. 
- 
Fundera på nåt gött motiv och skicka mig ett mail på christian@tablas.se så kanske jag kan ordna det billigt. Får lite mängdrabatt eftersom jag gör ganska många loggor åt gången.. 
- 
Jaså det var cykelslang trots allt  , ser schysst ut med de där stropparna , ser schysst ut med de där stropparna
- 
Svar till: 
 Fundera på nåt gött motiv och skicka mig ett mail på christian@tablas.se så kanske jag kan ordna det billigt. Får lite mängdrabatt eftersom jag gör ganska många loggor åt gången.. [/ QUOTE ] låter soft..ska börja skissa litte så mejlar ja dig sen om jag klyddar ihop nått.. 
- 
Chrille, är det lungan om man sätter på ett par wakebindningar på en vanlig hederlig tablas? 135×37.. 
 eller är den bara anpassad för pads eller nått?btw. Har du lust o skicka upp en stor svart tablas-sticker till sthlm?.. /Jesper 
Logga in för att svara.