Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pads med stötdämpning?
-
Pads med stötdämpning?
Publicerad av larssa på 3 juni, 2008 vid 19:48Nån som vet nåt bra om man har kassa fötter/hälar?
hbgkitare svarade 16 år, 10 månader sedan 16 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
LF verkar ha bra dämpning.
Mina nästa blir Comp kitet som många pratar gott om på kiteforum.
Ska bara slita ner min orginal pads först.http://www.liquidforcekites.se/kitesurfing/accessories/straps,-pads-och-bindingar.aspx
Inte sponsrad.
-
kolla med knivamicke,han har ju gjort någon egen patent på padsen
-
Best har ett par schysst pads med liknande dämpning som LF’s luxury kit men kostar en tredjedel.
-
Jag har ett par riktigt mjuka och sköna pads men har ingen aning om vad de heter. Ska kolla dem imorgon…
-
yes! det är det. Riktigt sköna fast de passar inte till min bräda därför säljer jag dem. Finns i Ängelholm eller på stranden någonstans när det blåser.
-
@MårtenT 472338 wrote:
yes! det är det. Riktigt sköna fast de passar inte till min bräda därför säljer jag dem. Finns i Ängelholm eller på stranden någonstans när det blåser.
Vad vill du ha för dom??
Skall du ner förbi Hbg nån dag så får du gärna ta med dom. Du kan nå mig på 0707-614937 -
Om någon mer är intresserad av BEST Hoover Pads så har vi dem på lager.
-
I just checked your previous posts and it seems you like to post about either demoing gear or selling it!!! NAMED AND SHAMED!!! At least Jens made the effort to post something fun once in a while!!… I wonder how long it will be before Anders posts again… and what he will be selling???
Logga in för att svara.