-
Pads till Lunacy
Söker nya pads som passar till Lunacy 2009. Som jag har förstått det funkar inte tex Shinn o Nobile. Någon som har förslag förrutom SS nya som jag redan kollar upp?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pads till Lunacy
Söker nya pads som passar till Lunacy 2009. Som jag har förstått det funkar inte tex Shinn o Nobile. Någon som har förslag förrutom SS nya som jag redan kollar upp?
SS nya är det som gäller, vi får ut och leka snart så kan du prova 🙂 … Kanske kan bli ngn dag nästa v om det inte ska regna galet?
Jag testade Jakobs Shinn igår kväll. Det var riktigt goa pads.. Mina kändes dämpade som ett par sandpapper efter att ha testat. Eventuellt surf på söndag f.m.
Är i Mölle i helgen, men kanske i v? Frugan tar bilen dock Onsdag-Torsdag…
Jag gjorde den här http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=75689&highlight=inserts förra sommaren.
Mystic D3O är förbannat sköna, så även Nobile, LF går nog inte av för hackor de heller.
nobiles pads passar inte till 2009 lunacyn, går säkert att modda om man vill, har för mig att nobile och LF kör samma mått?
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pads till Lunacy
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.