Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › PAN:s attityd
-
jajaja. pan är säkert trevlig. men han liksom andra skriver så konstigt. ”röööövhål” vad är det? förstår ingenting… Men en fråga. Är ALLA kiteförsäljare bästisar? Varför dumpar inte internetförsäljarna priserna för att konkurrera ut andra. Var försvann vinstintresset? Eller har jag missat något? Kanske butiksförsäljarna tjänar in på andra varor? eh, jag bryr mig ändå inte.
Team whatever
-
inte för att klaga på någon, men alla personer som köper en kite har väl alltid rätt att bestämma till vilket pris man ska sälja den till… Eller har jag fel.
Pan du är säkert en helschyst kille, det är inte dig jag angriper nu. Det är bara att folk ska fan **** i vad man sätter för pris, om köparen och säljaren är överrens så är det grönt.
Rätta mig om jag har fel.
-
I Peking (inte Norrköping) säljs det
fabriks-stulna kites för ca 1000kr.
Sortimentet är dock väldigt temporärt
och de lämnar ingen garanti. -
Om du sticker upp igen så kommer team LiftAss att slänga en hudfärgad -03:a på dig, och det är ingen lek det. Helt otroligt, lite svårt att förklara bara.
-
Jag tycker Pan hade varit ok om han inte hade förvirrat en med en massa tekniska lösningar, skisser och bilder hela tiden. Och så frågar jag mig ofta vad han gör i min telefonbok? Men det är väl nåt tekniskt det med…
-
Tycker bara att det är en massa fjäsk här!!!
Varför skulle inte någon svara någon annan, nybörjare eller inte!?! Detta är ju ett forum. Det är väl självklart att Pan skall svara om han kan samma sak gäller för alla, sen att vissa tycker de e jävligt tuffa för de är lite bättre än en annan och får lite atityd för det… vad skall man göra…. det är bara att bjussa de osäkra jävlarna på det.
Alla måste sluta ta sig själva på sånt stort alvar!!!
PEACE, -
eller så e alla bara vidriga
pontan / time vidrig
-
ja.. jag hatar alla.. mmm alla människor på denna jorden och deras attityd! varför finns internet?
-
Du är bara gnällig för att det blåser lite för bra idag!
-
hehe.. jag höll på att dö i en 20sekmeters vindby idag.. shhhit!
Logga in för att svara.