Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Parkis måndag
-
Parkis måndag
Publicerad av christian12345 på 21 april, 2008 vid 17:50Jag har inga bilder eller så. Ville bara säga FAN VAD GÖTT!!! Sol, vind, goa gubbar. Och Skotten som står och svär – vad mer kan man önska? 🙂
egget_ svarade 17 år sedan 6 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
-
haha jaaråå fett najs även om det bara blev ett par timmar på slutet…
..ska inte glömma stänga dragkedjan på ryggen nästa gång bara :/
-
riktigt gott va de faktiskt. första riktigt varma å goa sessionen för mig iår, gött att äntligen kunna leka för fullt på djupt vatten utan att va rädd för att ramla.
å Förlåt skotten!!! inte meningen att köra in draken sådär mellan dina strings när du inte är beredd. Men tur du inte slog dig iaf, å du va rätt söt när du gled längs stranden sittandes på rumpan. 🙂
-
hahaha yeah I want top send a big thankyou out to everyone that tried to kill me yesterday.. I really was feeling the love people…
It just proves that it can happen to anyone if you are not paying attention to people crashing into your kite.. Ludde did have an excuse though.. he was tea-bagging me at the time.
Its not often people see me going to ”the dark side”, hope you thought it was funny : )
I will bail from work early today, hope to see you all down on the beach smiling and kite horny
-
Tony, kommer du ihåg pulleysarna?
Jag drar nog inte förrän sent från jobb, men jag kommer ner i alla fall./Egg
Logga in för att svara.