Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › parkis today anyone?
-
parkis today anyone?
Publicerad av skotten på 7 oktober, 2007 vid 06:02well this afternoon maybe??
skotten svarade 18 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Tror du att det blir nog med vind där? Jag sitter precis och överväger om man borde åka norrut i stället…
-
yeah still dont look too good, I am trying to work out what to do.
-
skotten;420409 wrote:yeah still dont look too good, I am trying to work out what to do.
Drogden hoppade precis upp till 9 m/s, men jag vet inte riktigt… Blir ju mörkt snart…
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/borgervejr.htm?param=wind&map=undefined&dmiobs=true -
NEEEEJ. Shit. Du måste messa nästa gång. Här satt man och deppade och trodde det var vindstilla…
-
de va ju inte mycket vind men de gick ett tag sjukt najs väder så de va kul 🙂
-
JohanW;420445 wrote:sjukt najs väder så de va kul 🙂

-
Chrille, hade du packat dig upp till Gbg för spritfest hade du fått festa med Rusiak, ett Svin och en Cheriff (se nedan), du hade fått en überbakfylla och du hade fått surf. Det brallade på bra idag i Päronviken så jag körde med fint tryck i nian.
-
Alltså det gick fan inte att köra i habo i dag… inte ens jag 82kg kunde köra med henkes 16. Bara för att lille johan kan köra i m/s betyder inte det att det gick.
Och du skotten! se till att svara på mail va. annars ska jag fan börja köra kurser. Var en engelsktalande snubbe i Habo idag som fråga efter dig. Och att du inte hade svarat på hans mail. -
hey I have no unread emails… ?? and I am fully booked for the next month at least.. all I need is wind baby, gimme the wind.
-
my chick camp was real popular this year actually…. roadtrips around sweden next season to hang with chicks… work on those pecks chrille.
Logga in för att svara.