Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Parkvägen måndag
- 
Jag är på, LA eller Parkis spelar ingen roll. Jag slutar vid 12. Någon som vill samåka från lund? 
- 
Parkis eric, jag älskar ju dig… fast johanna e lite mer värd men sen kommer du gubben 
- 
Comin down after work for a session at park.v. see ya all there, remember to bring some smiles…. 
- 
@Krillan82 461389 wrote: Parkis eric, jag älskar ju dig… fast johanna e lite mer värd men sen kommer du gubben Fan, nu blir jag svartis… 
- 
fan de e verkligen inte lätt att vara poppis, Kasse vi ha faktiskt annat att göra. Somliga av oss har jobb eller studier. TA TAG I DITT LIV! KÄSSSE 
- 
Det är ju studier jag söker inspiration, inlämningsuppgift som skall vara klar 22/5 jävla jobbigt alltså;) 
- 
Någon som har plats i sin bil från Malmö/Limhamn som jag hade kunnat åka med? Betalar lite bensin såklart. Calle 
 0706034681
- 
De va fint idag… kunde blåst mer bara men solen va go å lite kunde man ju leka. 
- 
vinden kom ju regält efter 18.00 var riktigt gött tryck. Någon glömde sin EH – Wave bag, tror den är i förvar hon Johan 
- 
pjoter;461607 wrote:[..]kunde blåst mer [..]Allvarligt? När vi kom dit vid halv tolv så körde jag tolva men sedan gick jag ner till åtta! Men åttan var lite i minsta laget, klart. 
Logga in för att svara.