Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Påskafton: Är det nån som vågar?

• gurra1978

Medlem
    20 mars, 2008 vid 17:54

Med dit menar du det förbjudna ordet Gislövshammar eller? Ta lite bilder åt oss i såna fall. Det lär ju gå av som man säger. Jag är upptagen annars hade jag gärna hakat på.

• gurra1978

Medlem
    20 mars, 2008 vid 17:57

Är det någon som ska segla i Apelviken imorgon då? Vore kul att köra lite freestyle för en gångs skull. Det lär ju vara rätt platt.

• fj69

Medlem
    20 mars, 2008 vid 21:25

@gurra1978 453015 wrote:

Är det någon som ska segla i Apelviken imorgon då? Vore kul att köra lite freestyle för en gångs skull. Det lär ju vara rätt platt.

Hade planer på det, men känner mig lite krasslig, såå pass på den allmänna inbjudan.

/Fredrik

• bananen

Medlem
    21 mars, 2008 vid 05:42

G-löv kpmmer nog att vara klassiskt imorgon. Problemet blir väl att ta sig dit och hem – NO-snöstorm brukar ju leda till garanterat vägkaos i skåne. Fast som nykter människa så får man väl se sin gräns, det skall ju bli minusgrader…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications