Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Passa på nu!

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:40

Jo, lite bilder kanske kan peppa de som håller på att ge upp. Jag kör så länge det är över 5 grader i luften. Kan det lätt bli om det kommer sydvästliga vindar. Hela vintern egentligen. Visst, det är kallt och man fryser, men man överlever. Ska testa diskhandskar över mina biltemisar, är egentligen bara fingertopparna jag har problem med…

• niklas_s

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:42

på gwc.se finns många surfpeppande bilder. får fiskebäck såklart smile.gif

• niklas_s

Medlem
    16 november, 2003 vid 16:43

från ska de stå såklart

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    16 november, 2003 vid 17:05

menar du över verkligen?
    jag körde förra året/eller testade förra året att ha diskhandskar under biltemas..ajaj, ingen bra ide!hehe..o över känns ännu mera fel?

Men jag frös ingenting häromdan med biltemas..var bara ute 1 timma iofs..ramlade inte i vattnet heller för den delen cool.gif
    blir ju klart annorlunda när man doppar dem titt som tätt..
    kör man i vågor e risken lite störra att man felar någonstans, men änsålänge tycker jag det kännt ok.

• lars_k

Medlem
    16 november, 2003 vid 17:39

Mina är nog för trånga för att ha diskhandskar under..Diskhandskarna blir nog för skrynkliga då. Att ha dem över borde göra att de hålls sträckta. Ska testa de lite tjockare och vadderade som finns på ClasOlsson.
    Idag började jag köra duckgippar och försökte rida de extremt sega onshorevågorna och hamnade i vattnet då och då. Var ju lite onödigt kanske, blev snabbt kall om händerna i vattnet.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    16 november, 2003 vid 17:42

ok..berätta järna hur det funkar efter testet.

måste slänga upp ett kort på ett par goa glowes som colleman hade en gång..haha grin.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    16 november, 2003 vid 17:44

ioförsej så kanske inte mina blåa var dem tuffaste heller…höhö cool.gif

• jpeter

Medlem
    16 november, 2003 vid 19:57

Apropå goa gloves. att använda dom här handskarna var nog den dummaste idé någon någonsin har fått. (morsans idé smirk.gif)

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    16 november, 2003 vid 20:07

jäjä..det brukar låta så grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications