• Passar den?

Publicerad av tony-i-luleaoland på 15 juni, 2006 vid 13:19

Hej

Jag tänker gå över till en RDM mast och funderar om min gamla bom från 02 (tror jag), Local spirit Slim Free, passar till RDM? Nån som vet? Bomen är vit och rosa(om det nu hjälper :-)). :confused2:

Bomen är 200 mil bort så jag har lite problem att kolla 😉

MVH Tony i Luleå

tony-i-luleaoland svarade 19 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dr-masse

Medlem
    15 juni, 2006 vid 13:24

Se till att få med en sådan där mastgrej till RDM-masten, ”shim”, så är det lugnt.

Ser ut såhär:

mast_shim.jpg

• tony-i-luleaoland

Medlem
    15 juni, 2006 vid 13:51

Bra tips.

Jag köper masten begad. Vet inte än om det finns en med. Annars borde väl surfersparadise ha sån? Det syns inget om en sådan i deras webshop men SP i Haga Park kanske har?

Min mor är nere på sommarstället på Öland och kommer tranportera upp mina prylar till Stockholm. Skall be henne svänga förbi Haga och skaffa en förlängare RDM och en sådan du tipsa om, om det inte passar eller finns med dvs.

Tack för hjälpen/Tony

Har blåst som stryck i Lule senaste dagarna. Men har man nått o surfa på…nä..shit man blir ju galen…men, snart kommer grejerna hit upp…ahhhhhhhh 😀

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.