Senaste nytt Forums pengar

• pengar

Publicerad av anonym-anvandare på 2 februari, 2004 vid 13:45

vart ska man jobba för att få ihop bra med pengar under sommaren/hösten.. funderar på Maui till vintern nämligen.

munken svarade 21 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 31 Svar
  • 31 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 13:48

Testa något inom porrbranshen..har hört att dem kan tjäna rätt bra där.

• hstrom

Medlem
    2 februari, 2004 vid 13:54

Ha ha… tror det kan finnas stora pengar i vitt pulver oxå…

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 13:59

Vad du en gör så lyssna inte på Hstrom, har hört att vitt pulver inte alls e bra för hälsan…dessutom e det inga trevliga arbetskamrater som det finns porrbranshe!

• hstrom

Medlem
    2 februari, 2004 vid 14:06

Tror det e’ mer pengar i pulverbranschen… o då kan man köpa sig vänner… ha ha

Men seriöst… det hör väl inte till en surfare att vara rik? Halva nöjet e’ ju att känna sig som en surfare… o det gör man faan inte om man åker runt i ett privatjet… wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 februari, 2004 vid 14:10

privatjet är det definitivt inte på tal om.
    porrbranschen har jag redan testat på och sen knarkhandel har man hört ryktas om att det är lite riskabelt.
    men några bättre alternativ är välkomna..
    Tänkte på rensa fisk i norge, men det är jävligt svårt att få jobb där.
    eller om ni känner till ett bra ställe där man kan tjäna hyffsat..

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 14:11

jag hade järna vart feting rik o haft mej en egen surf helicopter, samt ett surf jetplan som jag crusade runt i till mina olika surfspots på jorden.

Men jag tycker fortfarande du skall satsa på Porrbranshen, det dära med att köpa vänner e ingen bra ide, i porrbranshen kan du tjäna bra med pengar och behålla dina gammla vänner.

• hstrom

Medlem
    2 februari, 2004 vid 14:15

Hur kommer det sig att du vet så mkt om den branschen Rambo? Kommer dom filmerna upp på ftp:n snart eller? ha ha wink.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 14:20

haha, nope! ”tyvärr”

Finns andra sidor för den sortens filmer..hehe, enda ”porr bransh”relationen jag har är med tanten cool.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 14:25

ett lite mera seriöst svar borde väll vara, att alla jobb som ger dej över 50kr i månaden e väll ett bra jobb!?

Ta ett jobb bara, jobba natt o helg om så behvös..själv håller jag med på att leta jobb som en tok wink.gif

• calle_b

Medlem
    2 februari, 2004 vid 14:25

ok är vi inne på att tjäna pengar, bli INTE fritidsledare.
    Iofs. så går det ihop om man extraknäcker som försökskanin inom medicinen, jag har en polare som pysslar lite med det nu.
    Pengarna varierar, men ibland kan det tydligen röra sig om mellan 10-20.000kr.
    Inte dumt för att ligga i en sjukhus-säng i ett par dar. Sen att pungen försvinner, att man måste få mat via naveln,
    skita genom örat, och tala via näsan är juh lite tråkiga biverkningar som vissa åkt på wink.gif
    Men vad gör man inte för pengar(=nya prylar)!??

Ha d gött

• anonym-anvandare

Medlem
    2 februari, 2004 vid 14:53

Jobba som lärare kanske…vikarier efterfrågas titt som tätt nu med alla utbrända lärare. Ring kommunen och sätt upp dig på en ev. vikarie lista! Jobbar själv som idr.lärare, tjänar brukbart och har mång fina lov.
    Lycka till…..kanske lite roligare i p.branschen men allt kan ju inte va roligt!
    T-bone

• nordgren

Medlem
    2 februari, 2004 vid 15:31

Svar till:

Hur kommer det sig att du vet så mkt om den branschen Rambo? Kommer dom filmerna upp på ftp:n snart eller? ha ha wink.gif

[/ QUOTE ]

Hahaha!
    Ja erkänn nu Rambo! Du har nog allt försökt få in dem där fast konfmastern har inte låtit dig lägga upp dem. grin.gif wink.gif

• frippe-s

Medlem
    2 februari, 2004 vid 15:43

jag har hört att det ska vara lätt att få jobb som fiskrensare i norge, iaf på land…på båt är det kanske svårare (och jobbet lär vara mer krävande) men man tjänar mer och har väl kost å logi utan kostnad,.. hursom, vi e ett gäng som tänker satsa på de i sommar för att få ihop kosing till 2-3 månader i sydafrika till vintern!

/fralle

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 16:07

Fan Nordgren, du e en sådan klippsk kille! kommer alltid på mej..attans smirk.gif wink.gif

• nordgren

Medlem
    2 februari, 2004 vid 16:21

Haha jag är dig alltid i hälarna med blåslampan när du gör tokigheter! grin.gif

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications