Senaste nytt Forums pengar

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 16:41

ahhh…jag som trodde man slapp sådant när man e myndig o grejjer, räckte med en finne som skavde i de ”yngre” åren wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 februari, 2004 vid 17:27

det är vad jag har haft i tankarna också fralle..
    men jag funderar på Maui…
    går ut skolan nu till sommaren..

• anonym-anvandare

Medlem
    2 februari, 2004 vid 17:58

Spela Poker på nätet! Finns mycket peningar att hämta …

http://www.MultiPoker.com får du dessutom direkt in 25$ i bonus när du sätter in minsta beloppet 50$.
    Om du sen lyckas få någon annan att börja lira får du 50$ i bonus om du ”tipsar” honom.
    Skicka ett mail till mig så ”tipsar” jag dig, så du får 25$ i bonus när du kliver in!
    forza98@yahoo.com

• jpeter

Medlem
    2 februari, 2004 vid 21:26

Jag är också färdig med skolan till sommarn, och behöver massa flis till resor och utrustning. Funderar lite på om man kan resa, surfa och jobba samtidigt. är det helt omöjligt att få fixa jobb på hawaii, venezuela, haga, kanarieöarna elelr vartsomhelst med schysst surf?

• clemens

Medlem
    2 februari, 2004 vid 21:33

ja jobbar som seglar instruktör. Fin fint jobb, får vistas på vattnet hela dagarna. Sen e de bara att sticka ut efter man är klar med jobbet, man är ju redan vid havet…

• semivaken

Medlem
    3 februari, 2004 vid 07:40

Gå en svindyr bartender kurs… Skaffa lite erfarenhet på plats (man får oftast hjälp med att hitta jobb på orten t ex kos… hehe). Sen är det bara att hitta ett trevligt surfställe med närhet till större stad och massa barer… Jobba kväll/natt surfa eftermiddag =)
    Om man lever snålt så kan man till och med tjäna en del pengar under denna tid, samtidigt som man får massa surf, kan det bli bättre? fast man måste ju trivas i krogmiljön förstås… cool.gif

Sen så kostar den billigaste kursen av dethär slaget 7000+flyg… så dom pengarna kan man kanske lägga på nåt bättre, men om man tror att man kommer trivas som bartender(el barnisse hehe) så är det nog en bra investering..

• boman

Medlem
    3 februari, 2004 vid 07:48

Rensa krabbor i Norge! Det ger bra med flis…

• hella

Medlem
    3 februari, 2004 vid 08:40

Annars kan man ju alltid jobba med gamlingar. Mata, byta blöjor osv… wink.gif Om man jobbar helger och nätter rullar det in en del. Annars håller jag med Clemens om att seglarinstuktör är ett grymt jobb, fast man blir nog inte rik på det…

• styret

Medlem
    3 februari, 2004 vid 09:19

Haga är inga större problem att fixa jobb kring om man är beredd att ta lite vad som helst.
    industrierna í mörbylånga söker alltid folk. Under sommaren invaderar ju turisterna och då söker jävligt många resturanger och sånt folk.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 februari, 2004 vid 09:37

Det här med att rensa fisk och krabbor i norge. Hur mycket tjänar man egentligen?

• anders_hoffman

Medlem
    3 februari, 2004 vid 11:53

Svar till:

Det här med att rensa fisk och krabbor i norge. Hur mycket tjänar man egentligen?

[/ QUOTE ]

Ja du? Har faktist också varit inne på det. Min syrras polare gjorde det, han jobbade natt någonstans utanför oslo för 600 kr i timmen, vilket inte är helt fel.

• freerider_swe

Medlem
    3 februari, 2004 vid 12:03

ett annat tips e att kolla upp något så kallat telemarketing företag.
    Jobbade extra på VOLVIA kvällstid ett tag….gjorde väl ca 200 kr i timmen, men då gäller det att man e duktig på att sälja

• nordgren

Medlem
    3 februari, 2004 vid 17:52

Svar till:

ett annat tips e att kolla upp något så kallat telemarketing företag.
    Jobbade extra på VOLVIA kvällstid ett tag….gjorde väl ca 200 kr i timmen, men då gäller det att man e duktig på att sälja

[/ QUOTE ]

Sen ska det också vara ungefär det tråkigaste man kan ta sig till på arbetsmarknaden förutom att byta blöjor på gamlingar enligt en massa kompisar som jobbat med det… smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 februari, 2004 vid 20:42

Du Anders du har inte möjlighet att få telefonnummer och sådant till det företaget`?
    //Janne

• anders_hoffman

Medlem
    3 februari, 2004 vid 21:11

Svar till:

Du Anders du har inte möjlighet att få telefonnummer och sådant till det företaget`?
    //Janne

[/ QUOTE ]

Om det är mig u menar så är det en bra fråga! Jag har faktist ingen aning.. men det går nog att hitta på internet någonstans… Finns ju säkert en massa företag som behöver hjälp..Om du hittar nåt kan du ju lägga indet här, skulle va intressant o veta lite mer.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications