Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pensionärsalternativet!!
- 
		Pensionärsalternativet!!Publicerad av tobas på 25 november, 2005 vid 00:42Det är inte utan att man blir lite sugen!! Coolt i dubbel bemärkelse och massa value med tanke på aktörerna. Må nått men glöm ej att kita / TOBAS niklas82 svarade 19 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
finns det ena styrning på den dära? eller är det ”one direction fits all”? 
- 
Har alltid undrat en sak, är folie kites endast kompatibla med sittselar? 
- 
Midjesele har en tendens att dra upp jackan när det är lite kyligare … gäller ju även LEI förstås. nic 
- 
det är väll på vattnet vi snackar om, tror fjoll riders gillar det ökade pungtrycket. 
- 
Svar till: 
 Har alltid undrat en sak, är folie kites endast kompatibla med sittselar? [/ QUOTE ] Jo så är det… Men då måste man ha kitepants annars funkar det inte. 
- 
Svar till: 
 det är väll på vattnet vi snackar om, tror fjoll riders gillar det ökade pungtrycket. [/ QUOTE ] Hahaha 
- 
har du aldrig kört med sittsele? 
 efter flera månaders åkning med waist-seat har den ökade stimuleringen av området fått familjelyckan att växa flera cm. tänk dig då inlands-surfarna som kört med riktiga sittselar i flera år!
- 
Svar till: 
 Det är inte utan att man blir lite sugen!! Coolt i dubbel bemärkelse och massa value med tanke på aktörerna. MOVIE!! 
 Hvordan hopper man med den???????????????????
 Da sitter jag hellre foran spisen i varmen och tar meg en jegermaister
 HOPPAS JAG ALDRIG ALDRIG ALDRIG BLIR PENSIORNÄR ELLER FJOILER!Det såg trågigt ut, kjöp en tube och ha sköj i stellet! 
 HemsidanMå nått men glöm ej att kita / TOBAS [/ QUOTE ] 
- 
Svar till: 
 Det är inte utan att man blir lite sugen!! Coolt i dubbel bemärkelse och massa value med tanke på aktörerna. Må nått men glöm ej att kita / TOBAS [/ QUOTE ] Kul! 
 De är ju Ben Deacon som vi hade med i vår tiding, då om expeditionen till Grönland. Läs här, 4 mb
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Det är inte utan att man blir lite sugen!! Coolt i dubbel bemärkelse och massa value med tanke på aktörerna. Må nått men glöm ej att kita / TOBAS [/ QUOTE ] Kul! 
 De är ju Ben Deacon som vi hade med i vår tiding, då om expeditionen till Grönland. Läs här, 4 mb[/ QUOTE ] kan inte alla ni folie kitare, eller åkare menar jag, åka dit o stanna där 
Logga in för att svara.