Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pepptoner
-
Pepptoner
Publicerad av sourra på 16 februari, 2008 vid 14:25Sitter hemma med en dunderförkylning och tänkte utnyttja dötiden till att fylla på med en ny laddning musik till bilen. Vilka tunes måste man ha för att komma i stämning för hårt surf?
sourra svarade 17 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Du har redan fått min mp3 spelarlista men de här e bra (förutsatt att man håller koll på soundtracken i len10, hadlow filmerna såklart!)
in_flames-reflect_the_storm
method_manredman-da_rockwilder
soundgarden – outshined
ACDC – It’s A Long Way To The Top
Eels -Souljacker Part I
Led Zeppelin – Immigrant Song
Rage Against the Machine – Take the Power Back
Judas Priest_Breaking the law
Pennywise – Bonus Track
AFI – Synesthesia
Wolfmother-joker_&_the_thief (räcker o tänka på sthlms filmen med instinctarna och tänkta på att man är lyckligt lottad som bor på bästkusten så kan man surfa i alla väder bara man har en grym spot)Allt behöver ju inte vara stenhårt för att peppa heller:
Caesars Palace – Jerk it out
Wolfmother – Minds eye
Kultiration – En timme kvar att leva
Kapten röd – en Storm är på väg
Kalle Baah – Jamaica
Lars Kilevold – Ute til lunsj (cred till några vindsurfare som gjort denna till en surflåt!) -
Den här låten är också maffig. Den var med på ett sjukt bra ATV-spel till PS2.
[YOUTUBE]2unULXIig54[/YOUTUBE]
-
Du måste bara ha Falling Down med Mustasch. En riktig going (men lite sleten kanske).
-
Seek`n destroy!!! Den kör jag alltid på högsta i grävmaskinen när jag river hus!! Tror den funkar till ett demolisionrace genom tingstatunneln i rusningstrafik också!!! Krya på dig kärring!
-
Hehe, den är ju given liksom Last Caress. För att inte tala om War for territory med Sepultura. Mangligt…
Jag som trodde du var en Scorpions-kille som satte igång en Saxon-platta när du ville visa dig på styva linan för polarna.
-
Ministry Of Sound The Annual 2008 House
Sourras musik!! baaaaa å tanka!!
http://thepiratebay.org/tor/3866062/Ministry_Of_Sound_The_Annual_2008Några gioooa
Back Once Again (Vandalism Remix) – Dj Jeroenski
Geht’s Noch? + Walking On the Moon (Acappella) Roman Flugel + Delano & Crockett
Gotta Move (Fonzerelli Remix) – Turbofunk
Guilty (Eddie Thoneick Remix) – De Souza Feat Shena
I Want Your Soul + Lollipop (Acappella) – Armand Van Helden + DADA Feat Sandy Rivera & Trix
My Life (Acappella) + Sex Shooter – Chanel + Firefox
Put Your Hands Up for Detroit + Pump Up the Volume (USA 12″ Mix) – Fedde Le Grand + M/A/R/R/S
Rapture (Acappella) + Love On My Mind – Iio + Freemasons Feat Amanda Wilson
Real Love – Doc Da Funk
Evribadi (Fonzerelli Remix) – Mauro Picotto
Get Down (Kenny Dope Original) – Todd Terry All Stars Feat Kenny Dope, Dj Sneak, Terry Hunter & Tara McDonald
I Want Your Soul – Armand Van Helden
Ride The Storm (Carl Kenndy Original Club Mix) – Carl Kennedy Feat Roachford
With Every Heartbeat (Tong & Spoon Wonderland Remix) – Robyn With Kleerup
Young Folks (Punks Jump Up Special Disco Mix) – Peter, Bjorn & John Feat Victoria Bergsman
Cream (Robbie Rivera’s Juicy Ibiza Mix) – Federico Franchi
Love Has Gone – Dave Armstrong & Redroche Feat H-Boogie
Suburban Knights (Steve Angello & Seb Ingrosso Mix) – Hard-Fi
The Creeps (Get On The Dancefloor) (Vandalism Vocal Mix) – Freaks
Some Kinda Rush (Dub Mix) – Booty Luv
-
Ministry of sound brukar ha goa samlingar men det är kanske inte det jag menar med Peppmusik. Är man uppvuxen i Holmsund, hårdrockens högborg i Västerbotten, är det svårt att ladda upp till House och grejer. Hade det inte varit för att man har medresenärer i bilen hade det blivit en massa Carcass och Meshuggah.
-
gytt å höra att du lyssnar på riktig musik,här e en riktig surfgrupp
http://www.youtube.com/watch?v=FdDrDa9PGJg
rob zombie går ju alltid hem,,,vi ses väl i morra? -
Tackar Matthias. Jag blir nog hemma imorgon pga sjukdom och jobb som måste göras. Här får du en av tidernas märkligaste låtar att lyssna på (kommer igång efter ca 25 sekunder). Ibland är allt synkat, ibland är allt så osynkat det kan bli.
[YOUTUBE]vOd-T58qHLA[/YOUTUBE]
Logga in för att svara.