Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Peter Lynn
-
Svar till:
Svar till:
sen heter du ju urban
[/ QUOTE ]
Sam tycker du det är coolt med dryga inlägg?
Sök till paradise hotell, en del av svaren du postar verkar passa bättre där..
/Daniel[/ QUOTE ]
Dryga inlägg kan kvitta tycker jag med.
Peter
-
Skaffade min första ARC i slutet på sommaren då jag bestämt mig för att jobba säsong i Åre till vintern. Läste mycket om Phantomen innan jag bestämde mig för att köpa en P12. Den är ju egentligen utvecklad för att flygas på land men de gånger jag kört ner den(för du måste köra ner den) i vattnet så har jag till 100% lyckats starta den. Håller med Jkt och Dave i deras inlägg men vill tillägga dessa drakars helt otroliga förmåga att svälja byar. Då jag började köra min P12 så var jag vid Askimsviken i Göteborg känt för sina byiga vindar men med denna tingest gick jag ut kunde köra komfortabelt när LEI åkarna valde att gå i land med sina 10ór. Dessutom så måste jag i och med mina erfarenheter från denna drake opponera mig mot Staffans inlägg. Det går att hoppa högt, riktigt högt med dessa. För två veckor sedan fick jag dessutom upp min nya Venom 10 hit till Åre och kunde testa den under eventet vi hade här på sjön. Den största skillnaden på den och de Lynn´s jag provat tidigare (Gurerilla och Phantom) var att den svängde otroligt snabbt samt hade ett bättre drag då man genom svängarna (framförallt en fördel då man ska komma iväg och få fart på vattnet). Väntar nu ihärdigt på att få min V19 som ska bli riktigt spännande att testa.
Har du vägarna förbi Åre så är du välkommen att testa de skönheter jag har på lager

May the wind and snow be with us / TOBAS
PS! Har kört både vanlig foil och LEI´s tidigare man har svårt att se mig återgå till nån av dessa nu när jag fått smak på Phantomens Venom DS!
-
på tal om det: har ni int elite bilder att posta från eventet i Åre?
-
Svar till:
Min o Urbans mattelärare gick nog på samma skola… Undrar var din gick… Kellogs?

[/ QUOTE ]
Kellogg – ganska OK skola. Deras MBA är fn rankad nr 1 av Business Week.
http://www.kellogg.northwestern.edu/
/D
Logga in för att svara.