Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › pickup
- 
		pickupPublicerad av styret på 2 augusti, 2006 vid 18:14nån som vet hur långt flaket är på en sån här. brukar väl vara 8 fot på enkelhyttarna men tycker det ser kort ut. helsoffa är sjuuukt ball! sm00rph svarade 18 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
okej ingen som vet eller orkar skriva. men nån som vet vad för fel man bör kolla efter på en sån? tänkte nog kolla på den på lördag. 
- 
Fråga GetWet, han har väl koll på såna där amerikanos? 
 Själv tycker jag att de gamla S10:orna är ballare. 🙂
- 
Tänk på vad soppan kostar innan du köper en sån bil!!! Annars grym sak.. 
- 
ja det är just det jag funderar på med. samtidigt. kör volvo just nu, drar den 2 deciliter mer milen så kan man kanske leva med det. det är ju trots allt sjuuuuk attityd! vart är get wet när man behöver honom som mest. 
- 
styret wrote:ja det är just det jag funderar på med. samtidigt. kör volvo just nu, drar den 2 deciliter mer milen så kan man kanske leva med det. det är ju trots allt sjuuuuk attityd!vart är get wet när man behöver honom som mest. Du måste ha enkelhytt + långt flak. (Ser ut som det kortare flaket på bilden). Du behöver ett flaklock för att få försäkring att funka om du lämnar bilen med grejor i (10-12000 sek nytt, och begagnat är obefintligt). Helst också en plastinsats för flaket för o hålla saltvatten borta. 
Logga in för att svara.