Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pimpt my board…
-
Pimpt my board…
Publicerad av gurra_g på 27 december, 2006 vid 12:03Jag har julpysslat lite. Hade en gammal offshore vågsurfbräda som var mycket sliten med massor av lagningar. Tänkte att jag skulle piffa upp den lite…
Glömde så klart att ta bilder på den innan 🙁 men hade ett par bilder på den liggandes på datorn… Den var i mycket sämmre skick än va den e på dessa bilder…
Innan:
fifi svarade 18 år, 4 månader sedan 14 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
@wind-lover 356047 wrote:
va snygg den blev! blänkande & som ny:grin:
Tack tack! Va bara de jag ville höra efter allt slit 😉
Hade först tänkt att göra hela brädan i svart/guld men ångrade mig i sista stund, hade säkert blivit coolt men också mycket svår att se vid dåligt väder… -
Görsnyggt ju!!
Sälen över nyår inställt för mi och Lisa 🙁
Blir tebaks till Öin fortast möjligt för att rida litte waves!Mer pimpin like that / TOBAS
-
Tack Tobas! Det blir inge sälen över nyår för mig heller… Kanske drar upp efter nyår o innan skolan börjar om det kommer lite dump…
-
Du borde helt klart sätta en plast-ELVIS längs fram som kylarprydnad, och krona på verket ! 🙂
-
@psychonauten 356100 wrote:
Du borde helt klart sätta en plast-ELVIS längs fram som kylarprydnad, och krona på verket ! 🙂
hehe vore ganska coolt! O istället för våtdräkt kör jag med svinpäls av finaste kvalité, o ett guld Mercedez halsband så klart 😉
Logga in för att svara.