Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › PKRA Long Distance
-
Va i hela in i hlv..te!
Du tyckte ju JN PRIMA DONNAN var ful osså går du bakom ryggen på mig och vinner tävlingar för JN
! Ja, slug som en vessla sa du ju själv!Om de bara visste vilken komisk felskrivning de fått till men nu har jag tagit en skärmdump på detta och kommer att skicka följande till Reuters & TT: ”Hugge Vesslan Brutus BjumBurger, har sadlat om…”

( De ringde mig faktiskt idag från JN headquarters och jag fick förklara mig ordentligt varför jag inte lyft fram dig i Rampljuset tidigare… )
/Jonas
-
konstigt att där e en ny EH wave på bilden eller e det iten det??
-
Svar till:
Va i hela in i hlv..te!
Du tyckte ju JN PRIMA DONNAN var ful osså går du bakom ryggen på mig och vinner tävlingar för JN
! Ja, slug som en vessla sa du ju själv!Om de bara visste vilken komisk felskrivning de fått till men nu har jag tagit en skärmdump på detta och kommer att skicka följande till Reuters & TT: ”Hugge Vesslan Brutus BjumBurger, har sadlat om…”

( De ringde mig faktiskt idag från JN headquarters och jag fick förklara mig ordentligt varför jag inte lyft fram dig i Rampljuset tidigare… )
/Jonas
[/ QUOTE ]
hmm jovisst va det en EH som syntes på bilden..

-
sjukt snygg den färgsättningen, inget jag har sett innan tror jag..
-
Borde det inte finnas racebilder (film) att jaga rätt på??
-
hmm.. ja den e fet. .det är en ny.. den svart gråa tror jag det är..
-
1. Hugo Bjumburger Sweden JN Kites
Kan det var nåt nytt snyggt artistnamn. Länge leve kommunismen.
-
Svar till:
Hugge vann såklart, snabb som en vessla över sundet här…
[/ QUOTE ]
manga ratt dar liksom
-
Svar till:
Svar till:
Hugge vann såklart, snabb som en vessla över sundet här…
[/ QUOTE ]
manga ratt dar liksom
[/ QUOTE ]
fan va lite sen dar, lasa forst kanske
-
Luuddee!
Hoppas du förstod att mitt tidigare inlägg var ett skämt då det ju var rätt komiskt att PKRA folket blandat ihop JN & EH med tanke på Hugges–förlåt, Herr BjumBurgers–tidigare ’statements’

/Jonas
-
haha, VA FAN… bjumburger, JN kites hell nooo, special EH edition…
Logga in för att svara.