- 
		Planering inför ”fröjderesan part 2”:Nu när det börja luta åt vinter med is och skit i faggorna, poppade det upp en liten tanke inför nästa säsong. Vi ska garanterat ut på äventyr igen, men vår surftransportör har ingen som helst lust att sponsra oss i det, igen. Så vår tanke är att varför inte gå ihop ett stort glatt gäng och hyra stugor nere i Klitmöller el. dyl nästa sommar under, säg 3-4 veckor. Om man lyckas dra ihop ett glatt gäng på runt 10-20(eller fler) surfare så blir det B-I-L-L-G-T! Vi hade lösa tankar på det i somras men ekonomin tillät inte. Går man in och satsar på det, tror jag att det kan bli precis hur skön resa som helst. 
 Klitmöller är ett suveränt ställe, och när vi va där så funkade stället även för nybörjare med kanske enhalv meters shorebreak och ganska stora havsdyningar en bit ut.Framförhållningen är som ni märker rätt stor, men det är bara för att få tag på stugor i god tid. Så vilka är intresserade? Ju fler vi blir, destå bättre. 
 Eller har någon ett annat förslag på ställe, el. idé?Ha d gott and keep on surfi´n   
Logga in för att svara.

Juli funkar nere i danmark eftersom det kommer sjöbris varje solig dag. Här i sverige är det tvärdött för det mesta. Fastnade totalt för Klitmöller när jag va där i somras och tycker att fler skulle dra dit!
 Juli funkar nere i danmark eftersom det kommer sjöbris varje solig dag. Här i sverige är det tvärdött för det mesta. Fastnade totalt för Klitmöller när jag va där i somras och tycker att fler skulle dra dit! 

).
).