Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Plugga på Maui
- 
		Plugga på MauiPublicerad av kungdenknege på 23 oktober, 2002 vid 14:03Ska ju dra till Maui och plugga när jag är färdig med gymnasiet, någon som har info? T.ex. universitet, kostnader, hur mycket CSN hjälper till med o.s.v… Mycket tacksam för hjälp!! Ha d! 
 /Elitabi svarade 23 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
De mer tryck du har de högre hoppar du! 
 Jesper Stridde
- 
Då måste ru pucka ur helt så att du kan gå om gymnasiet 
- 
Just nu finns det inget uni på Maui. Men jag tror det är på gång: ”Maui Community College will turn into a 4 year school, transforming to Univerisity of Hawaii at Maui. The school will offer batchalors degrees in buisness and technology. So now all you aspiring windsurfers can tell mom and dad that you are going to a four year school while you are training to become the worlds best windsurfer. If you want it bad enough your can do it.” CSN pröjsar stor del av resa samt för ökade levnadsomkostnader. 
- 
Varför skulle jag vilja gå om gymnasiet?? Jag har f.ö. inte ens börjat dä en. Förklaring tack. 
- 
Det låter rätt logiskt ja!! Men faktum är att jag ju inte börjat gymnasiet än – finns det någon chans att jag kan göra det där? Och fortfarande – payar CSN? 🙂 
- 
Jag hänger lätt med i sånna fall går i nian nu och börjar gymnasiet nästa år!! 
- 
Hur tror du att proportionerna mellan surfing och plugging kommer att vara då?   
- 
Mig veterligen är det endast på Oahu de har ett universitet – kolla med Arnout, tror han har ganska bra koll på det. Maui är dyrt som fan. Åk till Oahu istället – kanske inte lika radikal surfing, men grymt bra ändå! 
- 
på oahu har dom väl bara typ fisk universitet? sånt där med djur och växter i havet? 
 Men fan va soft det vore! skulle typ kunna bli sån där fisk-pluggare för att få bo och surfa där!  
Logga in för att svara.