Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Poll
- 
		PollPublicerad av biorno på 28 januari, 2006 vid 22:15PL Foils Poll hur bra är dom? mrmille svarade 19 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
jag har kört en v19 i byar mellan 1 och 35 m/s och det märktes knappt.. sjukt bra e dom helt enkelt 
- 
grymmt bra tråd. 
 hörde att alla i cabarete har gått över till venom19, ludde du kan väll kolla när du är där… tack på förhand /Sam
- 
jepp ska jag göra. . ligger 3 sticken v19 o väntar på mej där. . i olika färger för vilket humör jag e på.. 
- 
SamHansson wrote:grymmt bra tråd.
 hörde att alla i cabarete har gått över till venom19, ludde du kan väll kolla när du är där… tack på förhand /SamJag ska köpa en när jag kommer ner! 
- 
MårtenT wrote:Jag ska köpa en när jag kommer ner!
 men du e rätt tönitg också du måste för fan ha mer än en
- 
Hade tänkt att rösta på alternativ ett men så såg jag att ni hade försökt skriva ner V19 genom att ”slarva bort en nolla” 2500m/s ska det vara så försök inte. Alla här på forumet är nog så smarta så att dom fattar att pollisar bara är till för att luras eller för att hjälpa klena människor styra trögstyrda drakar!! / T aka VL aka FR 
- 
Luuddee wrote:jepp ska jag göra. . ligger 3 sticken v19 o väntar på mej där. . i olika färger för vilket humör jag e på..För övrigt så är det väl ett av EH´s största R&D projekt att byta färger på drakarna!! Style is everything!! 
- 
tobas wrote:För övrigt så är det väl ett av EH´s största R&D projekt att byta färger på drakarna!!Style is everything!! Allvarligt talat, klagar du på EH:s färger när du kör PL? 
- 
ollfa297 wrote:Allvarligt talat, klagar du på EH:s färger när du kör PL?Har väl inte klagat på färgerna eller……. 
- 
Biorno wrote:PL Foils Poll hur bra är dom?Haha, du skulle kanske komma ut ur skåpet och prova istället. 
 Du har ju tjatat men vågar ju inteSnål är du 
 Släpper inte tillRisken finns väll kanske att du skiter i dom däringa badankorna du hankar omkring med idag efter en tur. Är det det du är rädd för? Mohhahahaaaa :santa: 
Logga in för att svara.