• Posten…

Publicerad av mav på 13 februari, 2003 vid 16:17

I måndags skickades en kite till mig från danmark, posten i sverige och danmark lovade att paketet skulle komma fram inom loppet av tre dagar… nu sitter jag här nästan fyra dagar senare utan kiten som posten självfallet tappat bort, med biljetter till egypten imorgon bitti…

tänkte bara dela med mig av en som lärt sig på det svåra viset, lägg på tio dagar på det posten säger…

/E. mad.gif

kitemaster svarade 22 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2003 vid 23:53

Posten e ett svart hål…..

• kitelife

Medlem
    14 februari, 2003 vid 06:36

*lol*

• anonym-anvandare

Medlem
    14 februari, 2003 vid 11:50

Man kan ju också vara ute i god tid!!!!!!!men vill man inte det så måste man ju inte!!!!!!!!

• kitelife

Medlem
    15 februari, 2003 vid 15:09

’Tjena har samma problem varje gång jag ska beställa grejor oxå…

beställde några bommar från tyskland det tog 3 VECKOR! skule ta 3 dar .-(

posten suger!

Ps. har vi några kitesurfande ”posten anställda” ? (som kanske kan ta itu med problemet) Ds.

• mav

Medlem
    15 februari, 2003 vid 20:00

Halo!
    Bra att man har nagon sympatisor dar ute… det har ar tredje gangen av tre mojliga som posten/paketen har blivit grymt forsenade…
    /erik o erik

ps. vi halsar dom nere pa colona imorn, bengan har dock dragit till maldiverna… (bortskamda javel) =)
    ds.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 februari, 2003 vid 23:27

Beställer man från utlandet behöver det ju dock inte vara svenska posten strular…

• draksurfarn

Medlem
    16 februari, 2003 vid 12:27

Jag jobbar på Posten men tänker inte ta tag i problemet. På Posten har vi en gyllene regel som förbjuder förändringar. Det fick Mr Lennart Grabe lära sig den hårda vägen. Anlita Posten på egen risk gabbar. Och den är hög vill jag lova!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2003 vid 13:24

Varför beställa från danmark när det finns tillräklingt med kiteshoppar i sverige ??
    Och då får du kiten samma dag ..:)

• kitemaster

Medlem
    16 februari, 2003 vid 19:02

For att (no offence svenska aterforsaljare) i Danmark far du en schysst begagnad kite for halva priset jamfort med sverige… Men da tar du ju risken att den kan vara just ”begagnad”, upp till var och en… Vanligtvis brukar de vara schyssta.. ex. Wippi Airblast 11.8 med allt inkluderat 3500 DKR+frakt… (Fast da kommer den ju lavligt forsent iofs.)
    Erik

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.